Strona główna » Nie dotyczy » Artykuły » Zdrowie i uroda » Beta alanina – skuteczna przedtreningówka

Beta alanina – skuteczna przedtreningówka

    A A A Drukuj
                                  
2017-08-23 10:53

Suplementy diety dla sportowców są obecnie tym elementem, na który bardzo dużą uwagę zwraca bardzo wiele osób.

Tym samym śmiało możemy powiedzieć, że są to elementy niezbędne do stosowania przez każdego, kto chce coś więcej osiągnąć. Czy aby na pewno? Nie możemy się w tym twierdzeniu zapędzać, ponieważ tak naprawdę suplementy diety mogą nam pomóc, ale nie są elementem niezbędnym. Są one uzupełnieniem zdrowej diety oraz prawidłowego treningu. Mówiąc o owych suplementach, musimy zapytać także o to, po jakie produkty warto sięgać, gdyż nie każda odżywka będzie tą odpowiednią.

W ostatnich latach można mówić o pewnej zwiększonej popularności takiego produktu, jakim jest beta alanina. To bardzo specyficzny suplement diety dla sportowców, którego działanie jednakże jest bardzo dobre, którego pozytywny wpływ na organizm osób trenujących jest udowodniony i po który obecnie sięga coraz większa liczba osób.

Beta alanina efekty

Podstawowy element, od którego należy wyjść, ponieważ jeśli chcemy mówić o jakiejkolwiek sportowej odżywce, to musimy zacząć od pozytywnych efektów jej działania. Stosując regularnie beta alaninę, możemy mówić o osiągnięciu takich rezultatów jak:

   • zwiększona beztłuszczowa masa mięśniowa,

  
zwiększenie kurczliwości mięśni,

  
opóźnienie uczucia zmęczenia,

  
zwiększenie wydolności tlenowej organizmu,

  
zmniejszenie ubytków w tkance mięśniowej.



W odniesieniu do osób, które trenują ciężko i często po to, aby zwiększyć swoje osiągnięcia, aby zwiększyć poziom swojej masy mięśniowej, te elementy, te aspekty są na pewno kluczowe, są na pewno najważniejsze. Mówiąc o działaniu beta alaniny, będziemy musieli wskazać na to, że jest to suplement diety, który nie wpływa w sposób bezpośredni na przyrost masy mięśniowej. Tutaj mamy do czynienia z pewnego rodzaju działaniem pośrednim. Beta alanina wpływa bowiem na podniesienie poziomu karnozyny w mięśniach człowieka, a jest to element, dzięki któremu możemy mówić o zmniejszeniu poziomu wytwarzanego kwasu mlekowego. Bardzo proste działanie, bardzo prosty sposób na to, aby móc mówić o możliwości trenowania przez dłuższy czas, aby móc mówić o możliwości podjęcia treningu po znacznie krótszym czasie, ponieważ mamy do czynienia z bardzo dobrą regeneracją. Tym samym popularność owej beta alaniny na pewno nikogo nie dziwi.

Beta alanina - dawkowanie

Pora przyjmowania suplementu diety jest tutaj bardzo istotna. Nie bez powodu zapytaliśmy na samym wstępie o beta alaninę jako o skuteczną przedtreningówkę, ponieważ faktycznie najlepszym momentem do jej przyjęcia jest moment bezpośrednio poprzedzający trening lub też moment bezpośrednio po treningu. Można zatem sobie wybrać, co nam najbardziej pasuje. Ilość przyjmowanego suplementu diety także jest bardzo istotna, ponieważ wpływa na efektywność jego działania. Jeśli zatem będziemy przyjmować od 4 do 5 gram odżywki na jedną porcję, to będzie to jak najbardziej odpowiednia ilość. Oczywiście jest to jednocześnie też dawka dziennego spożycia.

Beta alanina – skutki uboczne

Kolejnym ważnym elementem są na pewno możliwe do wystąpienia działania niepożądane, aczkolwiek w odniesieniu do beta alaniny możemy mówić o pełnym bezpieczeństwie działania, a dowodem na to są przeprowadzone badania, w myśl których nie stwierdzono żadnych działań niepożądanych, a tym samym można o beta alaninie mówić jako o suplemencie diety odznaczającym się pełnym bezpieczeństwem, a więc jest to kolejny dowód na to, że mamy do czynienia z najlepszą odżywką nie tylko do podawania przed treningiem.







 
 
 

Artykuł dodał:
hej Napisz wiadomość
Oceń artykuł


Ostatnio przeglądający
 
hej Napisz wiadomość
3 miesiace temu