Strona główna » Nie dotyczy » Artykuły » Technika i motoryzacja » Centrale VoIP - wady i zalety wirtualnej centrali

Centrale VoIP - wady i zalety wirtualnej centrali

    A A A Drukuj
                                  
2017-08-31 16:08

Centrala VoIP to nowoczesne rozwiązanie, które oferuje coraz więcej operatorów.


 

Centrala w chmurze nie wymaga instalowania sprzętów, linii telefonicznych, kabli. Działa w oparciu o istniejącą sieć. To dlatego jest idealnym rozwiązaniem do biura, bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdujesz.

Centrale VoIP - zalety

Centrale VoIP oferują cały szereg korzyści. Przede wszystkim, w zaledwie kilka minut, otrzymujemy telefonizację biura. Niektórzy operatorzy oferują tę usługę za darmo, więc możemy mieć centralę telefoniczną nie wydając ani złotówki! Jeśli mamy międzynarodowy biznes, a tym samym biura w różnych częściach świata, zostają one połączone w jedną, sprawnie działającą sieć. Tym samym, możliwe jest przekazywanie połączeń wewnątrz biura oraz poza biuro, również na telefony komórkowe. Kolejną zaletą wirtualnej centrali jest fakt, że możemy utworzyć centrum obsługi telefonicznej, czyli call-center.

Funkcje centrali VoIP

Nowoczesne wirtualne centrale telefoniczne posiadają wiele przydatnych funkcji - menu głosowe (IVR), które umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, przechwytywanie oraz transfer połączeń, nagrywanie rozmów (funkcja praktycznie niezbędna w call-center) poczta głosowa, automatyczne odbieranie faksów, odczytywanie przywitania. Te udogodnienia pozwolą nam na sprawne zarządzanie biurem, zwiększenie konwersji, poprawę kontaktu z klientem oraz obsługę na najwyższym poziomie. Dodatkowo, niewątpliwymi atutami centrali VoIP są automatyczna sekretarka działająca według rozpisania bądź dzwoniących numerów. Sporym ułatwieniem, szczególnie dla pracy w biurze, jest tryb gotowości, dzięki któremu możemy podjąć kolejne połączenie nawet w przypadku zajętej linii. Funkcjami, które możemy dopasować do indywidualnych potrzeb są wybór muzyki, która będzie odtwarzała się w czasie oczekiwania, podłączenie kolejnej linii, statystyki dla połączeń. Wirtualną centralę możemy również zintegrować z innymi usługami dzięki API.

Wady centrali VoIP

Trudno jest znaleźć wady w tak sprawnie działającym systemie. Dla niektórych minusem mogą być dodatkowe koszty, które musimy płacić co miesiąc. Jeśli jednak wybierzemy operatora VoIP, który oferuje wirtualną centralę telefoniczną za darmo, nie wydamy ani grosza, natomiast pozyskamy ogrom korzyści.







 
 
 

Artykuł dodał:
hej Napisz wiadomość
Oceń artykuł


Ostatnio przeglądający
 
hej Napisz wiadomość
3 miesiace temu