Informacja dotycząca obsługi klientów Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie:
Informujemy i przypominamy, że w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów, jak i pracowników Urzędu, w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie oraz jego delegaturach, bezpośrednia obsługa klientów we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności odbywa się z zachowaniem obowiązujących reżimów i wymogów sanitarnych.
Wizyta w Urzędzie w terminie od 1 do 28 lutego 2022 r. możliwa będzie tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu w systemie internetowej rejestracji do kolejki, bądź telefonicznym lub e-maliowym uzgodnieniu terminu wizyty (w przypadku spraw wymagających obecności klienta).
Osoby niezarejestrowane bądź nieumówione nie będą obsługiwane!
Klient zarejestrowany, bądź umówiony telefonicznie lub e-mailowo musi posiadać przy sobie potwierdzenie z systemu rejestracyjnego lub informację e-mailową z terminem i godziną wizyty.
Prosimy klientów załatwiających sprawy w Urzędzie o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o przełożenie wizyty na inny termin.
Klienci przebywający na terenie budynków PUW są zobowiązani do:
W celu zwiększenia Państwa bezpieczeństwa, uniknięcia kolejek oraz ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu, prosimy o przybycie do Urzędu około 10 minut przed umówioną godziną wizyty.
Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy klientów PUW w Rzeszowie do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie, korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e-mail, ePUAP, poczta tradycyjna.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz