Zamknij

Podkarpacki Urząd Wojewódzki ogranicza obsługę

14:47, 24.01.2022 . Aktualizacja: 14:47, 24.01.2022
Skomentuj

Od 1 lutego Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogranicza obsługę bezpośrednią mieszkańców.

Informacja dotycząca obsługi klientów Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie:

Informujemy i przypominamy, że w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów, jak i pracowników Urzędu, w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie oraz jego delegaturach, bezpośrednia obsługa klientów we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności odbywa się z zachowaniem obowiązujących reżimów i wymogów sanitarnych.

Wizyta w Urzędzie w terminie od 1 do 28 lutego 2022 r. możliwa będzie tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu w systemie internetowej rejestracji do kolejki, bądź telefonicznym lub e-maliowym uzgodnieniu terminu wizyty (w przypadku spraw wymagających obecności klienta).

Osoby niezarejestrowane bądź nieumówione nie będą obsługiwane!

Klient zarejestrowany, bądź umówiony telefonicznie lub e-mailowo musi posiadać przy sobie potwierdzenie z systemu rejestracyjnego lub informację e-mailową z terminem i godziną wizyty.

Prosimy klientów załatwiających sprawy w Urzędzie o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o przełożenie wizyty na inny termin.

Klienci przebywający na terenie budynków PUW są zobowiązani do:

  • zakrywania ust i nosa przy pomocy  maski, maseczki oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu (dozowniki z płynami dostępne są przy wejściach)
  • zachowania dystansu społecznego co najmniej 1,5m.

W celu zwiększenia Państwa bezpieczeństwa, uniknięcia kolejek oraz ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu, prosimy o przybycie do Urzędu około 10 minut przed umówioną godziną wizyty.

Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy klientów PUW w Rzeszowie do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie, korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e-mail, ePUAP, poczta tradycyjna.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%