Zamknij
REKLAMA
Promuj to ogłoszenie

Tester/ Help Desk (z orzeczeniem o niepełnosprawności)

Data dodania: 2022-08-11 12:28:47ID: 376

[email protected]

Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą Software House z 15-letnim doświadczeniem. Posiadamy Klientów w Europie i USA. Tworzymy dedykowane produkty od zera, jak również udoskonalamy już istniejące. Zrealizowaliśmy wiele projektów w kraju, jak i za granicą, czego efektem są osiągnięcia naszej firmy m.in. główna nagroda w konkursie Żagle Biznesu SGH – Inteligentne Organizacje 2019. Otrzymaliśmy również główną nagrodę w ramach Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej. Realizujemy ambitne projekty badawczo-rozwojowe. W związku z ciągłym rozwojem i chęcią doskonalenia, chcemy powiększyć nasz zespół.

Do naszego wewnętrznego projektu poszukujemy osoby na stanowisko: Tester/ Help Desk.


Za co będziesz odpowiedzialny:
– dbanie o najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań,
– analizowanie wymagań w celu tworzenie test case’ów, scenariuszy (kontrolowanie
zgodności projektu z założeniami),
– wykonywanie testów: integracyjnych, E2E, akceptacyjnych; przeprowadzanie regresji
– tworzenie i utrzymywanie dokumentacji testowej,
– raportowanie błędów i utrzymywanie porządku Backlog’a,
– konsultacje z klientem
– nawiązywanie relacji interpersonalnych oraz swoboda w kontaktach telefonicznych


Wymagamy:
– orzeczenie o niepełnosprawności- WARUNEK KONIECZNY
– min. 1-rok komercyjnego doświadczenia w testowaniu oprogramowania manualnego lub automatyzującego,
– znajomość REST API,
– dokładność, poczucie estetyki i wnikliwość (pedantyczne podejście i czepialstwo jest nawet wskazane :-)),
– umiejętności organizacji pracy własnej, zdolności do analitycznego myślenia i konstruktywnego badania problemów,
– doświadczenie i znajomość ogólnych pojęć w przeprowadzaniu testów aplikacji webowych i mobilnych
– znajomości tworzenia scenariuszy i przypadków testowych
– umiejętność korzystania z narzędzi służących do testowania API (Postman/Insomnia)
– umiejętność korzystania z narzędzi Proxy
– doświadczenie pracy w SCRUM-ie
– Znajomość systemów Windows oraz MS Office
– komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i w podstawowym zakresie również z klientem,


Mile widziane:
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mowa i pismo (min. B2),
– certyfikat ISTQB,
– automatyzacja testów aplikacji webowych i mobilnych


Dlaczego warto z nami pracować:
korzystamy z nowoczesnych technologii i standardów projektowych,
pracujemy elastycznie, z zachowaniem work-life balance,
prowadzimy ambitne projekty, do których podchodzimy nieszablonowo,
zapewniamy onboarding i niezbędne narzędzia do pracy,
z nami zaplanujesz kolejne etapy rozwoju zawodowego,
jesteśmy otwarci na pomysły w rozwoju zespołu i całej firmy,
bierzemy udział w zajęciach języka angielskiego z native speaker’em,
oferujemy wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
 
Wyślij swoje CV na adres: [email protected] i podaj w tytule wiadomości „Aplikacja – Tester/ Help Desk”.
 
Prosimy dołączyć do aplikacji klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Aberit z siedzibą przy ul. M. Langiewicza 50 w Rzeszowie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.


Promuj to ogłoszenie
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA