Nowy sklep stworzony zgodnie z wyjątkowym konceptem Netto 3.0 zajmuje powierzchnię ponad 650 m2. Klienci znajdą w nim nie tylko produkty spożywcze, ale także artykuły z tzw. linii non-food, czyli sprzęty i wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.
Z okazji otwarcia sieć przygotowała specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie w dniach 21–23 października. Na kupujących czekać będą także liczne atrakcje, które zaplanowane zostały przede wszystkim na sobotę, 23 października. Dzięki temu wezmą w nich udział także ci mieszkańcy miasta, którzy nie mogli odwiedzić nowego sklepu w ciągu tygodnia. Wspólne zabawy i konkursy na pewno spotkają się z zainteresowaniem całych rodzin.
W ofercie przygotowanej z okazji otwarcia sklepu uwagę na pewno przyciągną prawdziwe hity cenowe: kawa mielona Woseba Mocca Fix Gold (4,99 PLN za 250 g), ćwiartka z kurczaka w cenie 2,99 PLN za 1 kg czy mięsa z linii własnej Netto „Prosto z zagrody” – mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (15,99 PLN za 1 kg). Interesującą pozycją będą także warzywa i owoce, których Netto ma w stałej ofercie łącznie aż 150 rodzajów. W weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (2,22 PLN za 1 kg), winogrona ciemne bezpestkowe (4,99 PLN za 500 g), pomidory na gałązce (3,99 PLN za 1 kg), papryka czerwona (3,79 za 1 kg) czy pieczarki (2,99 PLN za 500 g). W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady Netto Premieur z pysznymi dodatkami, m.in. kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za tabliczkę 100 g) i lody Grycan o smaku waniliowym lub bakaliowym (6,99 PLN za 500 ml).
Warto zwrócić uwagę także na wybór nabiałów Miletto – marki własnej Netto – w promocyjnych cenach. W weekend otwarcia oferta ta obejmie jogurt naturalny (1,39 PLN za 400 g), maślankę naturalną (2,49 PLN za 1 l), śmietankę słodką 30 proc. (1,99 PLN za 200 g) i ukwaszoną 18 proc. (2,59 za 400 g), serek wiejski (1,29 PLN za 200 g) i twarogi – chude, półtłuste i tłuste (1,99 PLN za 200 g).
Z kolei przygotowana z okazji otwarcia nowej placówki oferta wyposażenia domowego i sprzętów AGD przewiduje przeceny nawet do kilkudziesięciu procent. Niekwestionowanym hitem będzie żelazko parowe (49 PLN za 1 szt.). Z zainteresowaniem spotka się także wybór ręczników Bella w różnych rozmiarach i kolorach (30×50 cm – 4 PLN za 1 szt., 50×90 cm – 8 PLN za 1 szt., 70×140 cm – 16 PLN za 1 szt.) i poduszki z mikrofibry (w zależności od rozmiaru już od 12 PLN za komplet dwóch sztuk).
Nie zabraknie także sprzętów kuchennych. Wśród nich warto zwrócić szczególną uwagę na mikser w zestawie z mieszadłami do ubijania i wyrabiania ciasta (39 PLN za 1 szt.), blender (39 PLN za 1 szt.), młynek do kawy (15 PLN za 1 szt.), toster (49 PLN za 1 szt.) i grill kontaktowy (129 PLN za 1 szt.).
Promocje obowiązują od 21 do 23 października
W sobotę, 23 października, klienci odwiedzający nowe Netto będą mieli okazję zagrać w koło fortuny z nagrodami. Dla najmłodszych zaplanowano konkursy i atrakcje, w tym wspólne rysowanie za nagrody. Przez cały dzień zabawie towarzyszyła będzie muzyka.
Jednocześnie każdy, kto w dniach 21–23 października zrobi w nowym sklepie Netto zakupy za min. 60 PLN, otrzyma kupon obniżający kolejne zakupy o 10 PLN do zrealizowania w tym sklepie w dniach 25–30 października, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 60 PLN.
Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (łącznie 3000 w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach.
Sklepy Netto 3.0 słyną z szerokiego asortymentu „Z Zieleniaka Netto”, czyli wyboru świeżych owoców i warzyw (ponad 150 rodzajów). Netto stale rozwija także swoją „Półkę Zdrowia”, na której klienci znajdą produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której znaleźć można szeroką gamę gotowych dań. Klienci znajdą w Netto także idealne na śniadanie odpiekane na miejscu ciepłe, chrupiące pieczywo. Z kolei asortyment non-food zmienia się cyklicznie, co tydzień dostarczając nowe pomysły i inspiracje.
Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 produktów, by móc udzielić kupującym dyskontowej gwarancji ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.
Placówki Netto 3.0 wyróżniają się także aranżacją i wystrojem wnętrz czerpiącym z nawiązującego do natury popularnego stylu skandynawskiego. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
Nowy sklep Netto w Brzozowie zlokalizowany jest przy ul. Bohaterów II Wojny Światowej 9 i będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6–22.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz