Zamknij

Pracownik administracyjno- biurowy

Nr oferty: StPr/24/2013Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis zadań: obsługa sekretariatu w Kancelarii Radcy Prawnego, obsługa interesantów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja planu dnia przełożonego, prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień, Grupa docelowa: osoby długotrwale bezrobotne; Oferta stażu skierowana do osób zrejestrowanych w PUP Rzeszów.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 03.06.2024
Stypendium brutto: 1 790,3 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
    Uprawnienia:
    • OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Staż realizowany w ramach projektu pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu rzeszowskiego (II)" realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027", Działanie 7.1 Grupa docelowa: osoby długotrwale bezrobotne; Oferta stażu skierowana do osób zrejestrowanych w PUP Rzeszów.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
      Osoba do kontaktu: Katarzyna Krużel
      Numer telefonu: 172500240
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Cv z zaznaczeniem stanowiska przesyłać na adres mail z dopiskiem klauzuli zgody. Cv bez umieszczonej klauzuli zgody nie będą rozpatrywane. Klauzula zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      - realizowanie strategii firmy, - analizowanie wyników finansowych jednostki i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów; - realizowanie celów budżetowych firmy; - sprawowanie nadzoru nad procedurami kontroli jakości; - podejmowanie działań ukierunkowanych na organizacji metod pracy; - utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami; - opracowywanie planów rozwojowych firmy; - zarządzenie zasobami ludzkimi.
      StPr/24/4367
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      prowadzenie nadzoru branży elektrycznych, nadzór nad realizowanymi inwestycjami mieszkaniowymi, odbiory i rozliczenia zadań oraz weryfikacja faktur, udział w naradach koordynacyjnych
      StPr/24/4380
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 3 000 PLN

      Realizowanie potrzeb transportowych firmy w kraju i za granicą, Uzgadnianie załadunków i rozładunków z dostawcami i odbiorcami, Analiza dostępności środków transportu, Nadzór nad zgodnością realizacji zamówienia, Nadzór nad terminową realizacją transportu i dystrybucji towarów, Przygotowywanie dokumentacji transportowej w tym w obrocie międzynarodowym, Kontrola stanów magazynowych oraz optymalizacja zapasów Monitorowanie i analiza wskaźników logistycznych w celu optymalizacji procesów Bieżący kontakt z firmami transportowymi i spedycjami, Rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych i organizacyjnych
      StPr/24/4378
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 400 PLN

      zgodnie ze stanowiskiem
      StPr/24/4377
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      SPRZĄTANIE w godzinach 13.00 do 21.00 ul. GEN. JÓZEFA KUSTRONIA, Rzeszów- sprzątanie pomieszczeń biurowych, ul. Warzywna, Rzeszów- sprzątanie sal wykładowych, sale ćwiczeń, labolatoria
      StPr/24/4372
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      według zawodu
      StPr/24/4370
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 900 PLN

      do uzgodnienia
      StPr/24/4371
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 2 150 PLN

      WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TOWARU NA MAGAZYNIE WYROBÓW HUTNICZYCH, OBSŁUGA KLIENTA, UTRZYMANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY
      StPr/24/4369
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      PRZYJMOWANIE TOWARÓW DO MAGAZYNU SPRAWDZANIE STANÓW ILOŚCIOWYCH I JAKOŚCIOWYCH ZGODNIE, obsługa mieszalnika farb Z DOWODAMI DOSTAWY W SYSTEMIE WMS. ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW PRZY POMOCY WÓZKÓW RĘCZNYCH ELEKTRYCZNYCH LUB WIDŁOWYCH SPALINOWYCH. PRAWIDŁOWE SKŁADOWANIE, ZNAKOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW ORAZ ZABEZPIECZANIE PRZED KRADZIEŻĄ I POŻAREM. RZETELNE I PRAWIDŁOWE WYDAWANIE TOWARÓW Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW WAŻNOŚCI, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W SPÓŁCE SYSTEMEM WMS. OBSŁUGA MIESZALNIKA FARB.
      StPr/24/4382
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      do uzgodnienia
      StPr/24/4379
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 100 PLN