Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowanie projektu rocznego planu kontroli stowarzyszeń i fundacji będących instytucjami obowiązanymi,
- przeprowadzanie kontroli w instytucjach obowiązanych,
- przygotowywania informacji i dokumentów mogących mieć wpływ na krajową ocenę ryzyka oraz niezbędnych do realizacji zadań w zakresie zapobiegania przestępstwom prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu,
- przygotowywanie informacji o sposobie wykorzystania zaleceń zawartych w Strategii przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
o której mowa w art. 31 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- prowadzenie rejestru powiadomień skierowanych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
- okresowa analiza rejestru powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej o podejrzeniach prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu w celu ustalenia ich wzajemnych powiązań oraz przedstawianie Prezydentowi Miasta Rzeszowa raportu,
- gromadzenie i archiwizowanie kopii powiadomień oraz ich projektów wraz z dokumentacją będącą podstawą do sporządzenia powiadomienia,
- przygotowywanie Prezydentowi Miasta Rzeszowa projektów korespondencji, w tym informacji, powiadomień, sprawozdań, innych dokumentów jako jednostki współpracującej z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.
StPr/25/2137
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN