• obsługa kancelaryjno – biurowa Sekretariatu Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza Miasta,
• prowadzenie ewidencji pism i korespondencji wpływającej do Prezydenta Miasta,
• prowadzenie elektronicznego terminarza spotkań, konferencji i nard Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza Miasta,
• prowadzenie elektronicznego rejestru spotkań z obywatelami,
• zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji dotyczących Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza Miasta,
• zarządzanie dokumentacją za pośrednictwem elektronicznego obiegu dokumentów,
• kierowanie przyjmowaniem obywateli przez Prezydenta, Zastępców Prezydenta
i Sekretarza Miasta w ramach przyjęć skarg i wniosków,
• analizowanie tematyki spraw zgłaszanych przez mieszkańców ....
StPr/25/3927
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN