Zamknij
REKLAMA

Agent do wsółpracy z kontrahentami z Polski oraz Ukrainy

Nr oferty: StPr/21/1264Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: SPORTOWA 6/59, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Nawiazanie współpracy z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami.Agent do wspolpracy z kontrahentami z Polski oraz Ukrainy Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesow logistycznych.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 07.07.2021
Wynagrodzenie brutto: od 2 928 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • podstawowe
    Język:
    • ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
    • rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
      Uprawnienia:
      • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
      • obsługa komputera pakiet Microsoft Office,PRO PUBLICO,INFO MEDICA,AMMS
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Znajomość języka angielskiego Znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego na wysokim poziomie
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: Rebiz-Group Sp. z o. o.
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: SPORTOWA 6/59, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
        Osoba do kontaktu:
        Numer telefonu:
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: Brak danych.
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
        SZYCIE ARTYKUŁÓW DZIECIĘCYCH - POŚCIELE, PRZEŚCIERADŁA, BECIKI ITP. NA MASZYNACH OVERLOCK, STĘBNÓWKA ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE - PODSTAWA MIESIĘCZNA + PREMIA
        StPr/21/1347
        data rozpoczęcia pracy od 15.04.2021
        wynagrodzenie od od 2 800 PLN

        PROWADZENIE I AKTUALIZACJA SKLEPU INTERNETOWEGO, OBSŁUGIWANIE SERWISU ALLEGRO, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ I RAPORTÓW MAGAZYNOWYCH. CV + LIST MOTYWACYJNY PROSIMY PRZESYŁAĆ MAILEM NA ADRES [email protected]
        StPr/21/1343
        data rozpoczęcia pracy od 19.04.2021
        wynagrodzenie od od 4 000 PLN

        Opis stanowiska: Rozładunek i załadunek towarów, Transport towarów pod wskazany adres, Dbanie o powierzone narzędzie pracy ( samochód, telefon, itp.), Kontakt z klientem, Drobne prace magazynowe (przyjmowanie i wydawanie towaru), Odbiór, wypełnianie i terminowe przekazywanie dokumentów dostawy, Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie, Prawo jazdy kat. C, Karta Kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej, Zaświadczenie o niekaralności (w związku z obowiązującymi wymogami dotyczącymi zatrudnienia na stanowisku Kierowcy Kat. C) Sumienność i dbałość o dobrą jakość pracy, Rzetelność i zaangażowanie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
        StPr/21/1340
        data rozpoczęcia pracy od 01.05.2021
        wynagrodzenie od od 3 500 PLN

        PRACE PORZĄDKOWE W BIURZE, W MAGAZYNIE
        StPr/21/1341
        data rozpoczęcia pracy od 19.04.2021
        wynagrodzenie od od 3 000 PLN

        PRACA NA MAGAZYNIE CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNOSZENIE I PAKOWANIE ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTÓW
        StPr/21/1342
        data rozpoczęcia pracy od 19.04.2021
        wynagrodzenie od od 3 500 PLN

        przyjmowanie zamówień telefonicznych, zamówień e-mail, rozliczanie kierowców, współpraca z kucharzami, praca od14:30-22:00 , praca w weekend
        StPr/21/1349
        data rozpoczęcia pracy od 14.04.2021
        wynagrodzenie od od 3 280 PLN

        do uzgodnienia dyżury po 24 godziny
        StPr/21/1348
        data rozpoczęcia pracy od 19.04.2021
        wynagrodzenie od od 40 PLN

        -zmiana form oraz uruchomienie produkcji po zmianie
        StPr/21/1357
        data rozpoczęcia pracy od 05.05.2021
        wynagrodzenie od od 22 PLN

        -transport wewnętrzny -nadzór nad prawidłowym przemieszczaniem detali oraz wyrobów w hali produkcyjnej
        StPr/21/1359
        data rozpoczęcia pracy od 05.05.2021
        wynagrodzenie od od 21 PLN

        Zakres obowiązków: Do obowiązków opiekunki dziecięcej należy: -Przyjmowanie i wydawanie dzieci w grupie; -Wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych; -Układanie planu dnia; -Prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć; -Karmienie i pomoc w spożywaniu posiłków przez dzieci; -Odpowiednie przygotowanie dzieci do odpoczynku i korzystania ze świeżego powietrza; -Kształtowanie u dzieci postaw prozdrowotnych dot. Żywienia i higieny; -Wdrażanie do samoobsługi; -Dbanie o bezpieczeństwo dzieci; -Powiadamianie o zauważonych objawach chorobowych u dzieci; -Nadzorowanie prawidłowego stanu sanitarno-epidemiologicznego. -Realizowanie innych obowiązków wynikających z potrzeb placówki. -czynności porządkowe
        StPr/21/1360
        data rozpoczęcia pracy od 20.04.2021
        wynagrodzenie od od 3 200 PLN

        REKLAMA