Zamknij
1.Przygotowuje i prowadzi obsługę akustyczno-dźwiękową przydzielonej sztuki od rozpoczęcia prób do wyeksploatowania przedstawienia. Dotyczy to również obsługi przydzielonej imprezy, która odbywa się w siedzibie Teatru lub w innym miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Współpracuje z reżyserem przedstawienia (organizatorem imprezy), scenografem, kompozytorem (i innymi nie wymienionymi realizatorami) kierownikiem technicznym, koordynatorem pracy artystycznej, w zakresie całościowego przygotowania przedstawienia od strony akustycznej. 3.Obsługuje projekcje multimedialne podczas prób i spektakli. 4.W ramach całościowego przygotowania i obsługi przedstawienia (imprezy): a)zapoznaje się z tekstem sztuki (scenariuszem imprezy), sytuacjami, uczestniczy w wyznaczonych próbach itp., b)opracowuje pisemny scenariusz w zakresie efektów akustycznych (w tym m. in. numer efektu, poziom, konfiguracja głośników), c)oblicza czas trwania efektów, d)po zakończeniu spektaklu (imprezy) zabezpiecza urządzenia akustyczne w kabinie akustyka oraz na scenie. 5.Współpracuje z innymi członkami pracowni akustyczno-elektrycznej mając na uwadze uzyskanie najlepszych efektów pracy i właściwą atmosferę pracy. 6.Zapoznaje się ze specyfiką obsługi wszystkich przedstawień pozostających w repertuarze Teatru i zastępuje w razie potrzeby nieobecnego akustyka, który jest odpowiedzialny za dany spektakl. 7.Przygotowuje, nadzoruje oraz zabezpiecza urządzenia akustyczne służące do obsługi spektakli (imprezy) podczas gościnnych występów (w objeździe). 8.Pobiera i rozlicza się z płyt CD oraz nagrań na innych nośnikach. 9.Odpowiada za stan techniczny urządzeń, instalacji, parku akustycznego (utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i od strony bezpieczeństwa), przeprowadza we właściwym czasie ich konserwację, a także, w miarę potrzeby drobne poprawki i naprawy. 10.Przygotowuje i realizuje warstwę multimedialną wydarzeń kulturalnych (konfigurowanie i miksowanie sygnałów wizyjnych z kamer i źródeł zewnętrznych, przygotowanie do odtwarzania sekwencji audiovideo i efektów wizualnych, praca z wieloma wyświetlaczami) wraz z dokonywaniem nagrań audiovideo na potrzeby teatru.
StPr/25/4318
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

sprzątanie biura, wyrzucanie śmieci, ścieranie kurzu, podłóg, toalety , praca wtorek - 2,5H od godz. 14:00/15:00, piątek 6,5H od godz. 14:00/15:00
StPr/25/4320
data rozpoczęcia pracy od 14.11.2025
wynagrodzenie od od 1 201 PLN

sprzątanie biura, toalety, pomiesczeń socjalnych, praca poniedziałek - 4,5H od godz. 14:00/15:00, czwartekk 7,5H od godz. 14:00/15:00
StPr/25/4321
data rozpoczęcia pracy od 14.11.2025
wynagrodzenie od od 1 843 PLN

Obsługa magazynu, pakowanie towaru do wysyłki, dowóz mebli samochodem ciężarowym, drobne prace ślusarskie i stolarskie (montaż listew wieszakowych, docinanie profili stalowych i płyty meblowej), utrzymywanie porządku na terenie zakładu i na posesji.
StPr/25/4316
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowanie Pacjenta do badań radiologicznych Weryfikacja dokumentacji medycznej oraz przekazywanie Pacjentowi informacji o sposobie przygotowania się do badania oraz o zaleceniach po badaniu Założenie dostępu dożylnego, w celu podania środka kontrastowego oraz ewentualnych leków zleconych przez lekarza Sprawowanie opieki nad Pacjentem podczas całej wizyty w zakładzie diagnostyki Realizowanie zleceń lekarskich w zakresie rodzaju, ilości oraz drogi podania środka kontrastowego, leków a także zleconych czynności medycznych Przestrzeganie karty praw Pacjenta oraz etyki zawodowej Przestrzeganie zasad dotyczących ochrony danych osobowych Współpraca z koordynatorem oraz Kierownikiem Medycznym w zakresie zaopatrzenie w środki lecznicze oraz sprzęt, narzędzia i leki konieczne do całego procesu obsługi pacjentów i całego zakładu diagnostyki Dezynfekcja, sterylizacja narzędzi i sprzętu oraz dezynfekcja powierzchni roboczych Dbanie o czystość i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania pracy Bieżące monitorowanie dat ważności leków i materiałów medycznych Zgłaszanie usterek sprzętu pomocniczego: defibrylator, aparat funkcji życiowych i respirator, pompa infuzyjna oraz inne sprzęty w zakładzie Prowadzenie na bieżąco dokumentacji pielęgniarskiej w formie papierowej jak i elektronicznej oraz przechowywanie i archiwizowanie jej. Inwentaryzacja środków medycznych przy współpracy z koordynatorem
StPr/25/4314
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 7 691 do 10 555 PLN

wg stanowiska (prowadzenie ksiąg rachunkowych, kontrola dokumentów źródłowych, dekretacja i księgowanie faktur, sporzadzanie deklaracji podakowych CIT, VAT)
StPr/25/4309
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE SZKOLENIE KANDYDATÓW NA KIEROWCÓW
StPr/25/4313
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Gotowanie wyrobów mącznych, obróbka termiczna produktów, kontrola procesu produkcji, obróbka wstępna warzyw, owoców, mięsa, kasz itp.. Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 17.00
StPr/25/4303
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

https://bip.prz.edu.pl/ogloszenia/konkursy/stanowisko-nauczyciela-akademickiego-pracownika-naukowego/wydzial-chemiczny
StPr/25/4304
data rozpoczęcia pracy od 28.02.2026
wynagrodzenie od od 6 841 PLN

PRACA NA 3 ZMIANY ( 6-12; 11-17;18-2) PRZY PRODUKCJI CHLEBA I BUŁEK
StPr/25/4307
data rozpoczęcia pracy od 14.11.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN