Zamknij

Klienci dostaną niższe rachunki. Dostawca przeprasza za...

17:30, 26.02.2021 .
Skomentuj Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com

Vectra przeprasza klientów za gigantyczną awarię i przerwy w dostępie do internetu. Dostawca przyznaje, że z taką sytuacją spotkał się pierwszy raz, ale ma też dla klientów dobrą wiadomość.

Firma Vectra to jeden z największych operatorów sieci w Polsce.

Problemy z internetem dla użytkowników tej sieci rozpoczęły się w czwartek (25 lutego). Pierwsze raporty mówiące o awarii zaczęły spływać po godzinie 10, a ich szczyt przypadł ok. godziny 12:30.

Były to tysiące zgłoszeń z całej Polski. 

- W związku z wczorajszą przerwą w dostępie do Internetu i kanałów obsługi klienta chcielibyśmy jeszcze raz gorąco przeprosić naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości, jakie wywołała ta sytuacja - pisze w komunikacie Vectra. 

Co było przyczyną awarii

- Jej przyczyną było powstałe z niezależnych od nas przyczyn przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie (UPS). Wczorajszy incydent miał charakter precedensowy – nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z tego typu sytuacją - tłumaczy dostawca. 

Dostawca zdaje sobie sprawę jakie uciążliwości wywołał brak dostępu do sieci. Dlatego zdecydował się na obniżenie klientom rachunków za internet. Zniżka zostanie naliczona proporcjonalnie do usług, które nie były dostępne w trakcie awarii. 

- Chcielibyśmy również poinformować, że rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły wczoraj korzystać z naszej oferty, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie uwzględniało usług niedostępnych w dniu awarii - pisze Vectra w komunikacie. 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%