Zamknij
REKLAMA

Netto otwiera pierwszy sklep w Przemyślu

12:42, 26.01.2022 | .
Skomentuj
REKLAMA

Pierwszy sklep Netto w Przemyślu przywita klientów już w najbliższy czwartek, 27 stycznia. Placówka przy ul. Ks. Józefa Poniatowskiego 9 zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. W dniu otwarcia sklep zaprasza już od 8 rano. Na klientów czekać będzie atrakcyjna oferta.

Banany w cenie 2,22 PLN/1 kg, papryka czerwona za 5,99 PLN/1 kg, ćwiartka z kurczaka za 3,49 PLN/1 kg czy kawa mielona lub ziarnista Qualità Oro Lavazza za 10,99 PLN za 250 g to tylko niektóre promocje przygotowane dla klientów pierwszego Netto w Przemyślu. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowana została specjalna oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc.

Oferta „otwarciowa” obowiązuje od 27 do 30 stycznia – pierwszej niedzieli handlowej w tym roku. Nowi klienci będą mieli okazję nie tylko uzupełnić domowe zapasy, ale także zapoznać się z asortymentem Netto.

W trosce o swoich klientów, Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.   

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z możliwie najniższą ceną. Na przykład Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Oferta specjalna z okazji otwarcia

Poniżej przedstawiamy wybrane pozycje dostępne w ramach oferty promocyjnej przygotowanej z okazji otwarcia.

Oferta „Z Zieleniaka”:

• pieczarki: 3,49 PLN za 500 g,

• winogrono ciemne bezpestkowe: 5,99 PLN za 500 g.

Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:

• mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,99 PLN za 500 g,

• polędwiczka wieprzowa 15,99 PLN za 1 kg.

Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:

• czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 PLN za tabliczkę 100 g,

• pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 PLN za 190 g.

W ofercie „otwarciowej” wyróżnia się także hipoalergiczna linia dla niemowląt i najmłodszych marki własnej Hello Sensitive, której ceny będą w dniach 20-22 stycznia niższe o co najmniej 28 proc. Kupujący znajdą tu m.in. pieluchy (już od 6,99 PLN za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 PLN za opakowanie 100 szt.).

Pierwszy sklep Netto w Przemyślu ma powierzchnię ok. 650 m2 i wyposażony jest w kasy samoobsługowe. To udogodnienie znacznie przyspieszające zakupy można znaleźć w coraz większej liczbie sklepów Netto.

Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Ks. Józefa Poniatowskiego 9. Będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
0%