Zamknij

monter

Nr oferty: StPr/25/1714Dodane przez: Synerte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: KLEMENTYNY HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: montaż i demontaż całych linii przenośników rolkowych, taśmowych lub pojedynczych urządzeń m.in. przesuwnic, obrotnic, podstaw ruchomych lub wind, praca z rysunkiem technicznym, przestrzeganie bhp, dbałość o powierzone narzędzia pracy, miejsce pracy NIEMCY
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
: od 69,09 PLN /godz.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Synerte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KLEMENTYNY HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: KADRY.EXPORT@SYNERTE.EU
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Obowiązki na stanowisku Office Manager: wsparcie Zarządu oraz kierowników działów w realizacji założeń strategicznych. wdrożenie wraz z Zarządem, a także pomoc w egzekucji oraz współdefiniowanie OKR-ów na poziomie organizacji (Grupa WW i spółek powiązanych) oraz działów przedsiębiorstwa (brandów i działów/ sekcji w ramach struktury organizacyjnej). przejęcie odpowiedzialności za wspólne z Zarządem takie ukształtowanie systemu zarządzania płynnością Grupa WW i spółek powiązanych, aby umożliwić dalszy rozwój firmy i skuteczne zwiększenie poziomu sprzedaży wraz z poziomem rentowności (marżowości i zysku) z tytułu świadczonych usług. wdrożenie i utrzymywanie profesjonalnego preliminarzowania kosztów, prognozowania przepływów finansowych oraz zarządzania płynnością finansową z perspektywy 3 miesięcy wprzód. kluczowe będzie także wzmocnienie zarządzania portfelem klientów, pomoc we wdrożeniu stałych procesów sprzedażowych. zagwarantowanie zgodności formalno-prawnej prowadzonych działań (compliance) we współpracy z księgowością, kancelariami prawnymi i innymi wyspecjalizowanymi podmiotami oraz Zarządem. współprowadzi z Zarządem oraz Pełnomocnikiem ds ISO - profesjonalny Systemu informacji zarządczej dla Grupa WW oraz spółek powiązanych, który to proces jest zasilany i nadzorowany przez Office Managera z pomocą księgowości, zarządu, office managera oraz kierowników poszczególnych działów i sekcji. Sprawny i rzetelnie prowadzony System informacji zarządczej przyczynia się do podejmowania przez naszą organizację trafnych decyzji odnośnie dalszego rozwoju i ekspansji na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych. ->obsługa (wfirma + salda bankowe+faktoring+preliminarzowanie+CRM+cashflow każdego działu i spółek) w celu zapewnienia Zarządowi rzetelnych danych do podejmowania decyzji strategicznych, taktycznych i operacyjnych; -> Zarządzanie przepływami środków pieniężnych na poziomie organizacji; -> Nadzór nad przepływami, zasobami i zapasami oraz raportowanie do Zarządu stanu tychże -> Wykonywanie przeddecyzyjnych analiz na potrzeby Zarządu, w tym we współpracy z innymi kierownikami/jednostkami/komórkami organizacyjnymi/podwykonawcami spółki Grupa WW oraz spółek powiązanych; -> Sprawozdawczość z prowadzonych działań i współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi; -> Nadzór nad frekwencją, efektywnością godzinową oraz zafakturowywaniem realnych godzin pracy zespołu pracowników wewnętrznych oraz podwykonawców (controlling kosztowy i czasowy) -> Obsługa kluczowych zadań w zakresie kadrowo-płacowym i księgowym (rozliczenia wyłącznie wewnętrznych pracowników i współpracowników) -> Nadzór i kontroling nad compliance w zakresie współpracowników terenowych, koordynatorów, podwykonawców B2B -> Współpraca z Zarządem w zakresie transformacji cyfrowej procesów wewnętrznych w Grupa WW i spółkach powiązanych; -> Dokonywanie płatności kluczowych (w tym w ramach zarządzaniem płatnościami do 10000 zł) -> Nadzór nad kwalifikowalnością wydatków w ramach kont pomocniczych działów (subkonta działów firmy) oraz poprawnością rozliczeń kosztowych (ścisły monitoring wydatków);
StPr/25/2029
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- Obsługa obiegu dokumentów kadrowo-płacowo-księgowych, w tym kompletowanie pełnej dokumentacji od zleceniobiorców i podwykonawców organizacji - Wsparcie w efektywnym rozliczaniu współpracowników i podwykonawców; - Kompletowanie dokumentów i porządkowanie danych na potrzeby procesów kadrowo-płacowo-księgowych oraz prawnych świadczonych dla organizacji przez zewnętrzne podmioty (biura rachunkowo-księgowe, kancelarie prawne i inne wyspecjalizowane podmioty BPO) - Wsparcie zarządu w komunikacji z kontrahentami, urzędami orz instytucjami zewnętrznymi (sekretariat) - Zbieranie i nadzorowanie zbierania danych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - Organizowanie stanowiska pracy zespołu badawczego Agencji oraz pracowników spółek powiązanych Grupy WW, w tym przestrzeganie zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska, a także poufności i bezpieczeństwa danych (RODO) oraz bezpieczeństwa informatycznego. - Rozliczanie projektów, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołów, opracowywanie dokumentacji, umów i zapytań ofertowych, kontakt z wykonawcami, partnerami strategicznymi grupy spółek powiązanych oraz podwykonawcami; - Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami office asystenta
StPr/25/2030
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/2025
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie § 2 Rozporzadzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczenstwa i higieny pracy
StPr/25/2026
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Wychowawca, nauczyciel w grupie przedszkolnej. 7/8 godzinny tydzień pracy.
StPr/25/2024
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/2021
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

obsługa klientów z zakresu strzyżenia i wykonywania fryzur
StPr/25/2022
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Informacja zostanie przekazana podczas spotkania z kandydatem, pomoc przy transporcie pacjentów, transport badań, gospodarka magazynowa
StPr/25/2018
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie i dezynfekcja w szpitalu
StPr/25/2019
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia mieszkańców DPS oraz warunków życia w szczególności higieniczno sanitarnych. 2. Udzielanie świadczeń pielęgniarskich na poziomie obowiązujących przepisów w tym zakresie. 3. Praca w godz.: 7:00-19:00/19:00-07:00
StPr/25/2016
data rozpoczęcia pracy od 15.06.2025
wynagrodzenie od od 5 891 PLN