Zamknij

Młodszy księgowy/księgowa

Nr oferty: StPr/25/1798Dodane przez: Derby Ingredients Limited Sp. z o. o. Oddział w Polsce

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Al. ARMII KRAJOWEJ 21/C3, 35-307 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: • Procesowanie faktur zakupu / sprzedaży, • Przygotowanie płatności, • Sporządzanie raportów sprzedażowych, • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego, • Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym, • Sporządzanie sprawozdania finansowego, • Pomoc w prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie, • Wsparcie w obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych, • Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, • Archiwizacja dokumentów, • Wsparcie zespołu księgowego w bieżących pracach, • Raportowanie ad hoc na polecenie przełożonego i grupy. • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów firmowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Derby Ingredients Limited Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. ARMII KRAJOWEJ 21/C3, 35-307 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Justyna Chmiel
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
https://bip.erzeszow.pl/518-praca/7473-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/123599-dyrektor-miejskiego-osrodka-pomocy-spolecznej-w-rzeszowie-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-mlodszy-referent-w-sekcji-plac.html
StPr/25/1817
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 4 850 PLN

utrzymanie czystości powierzchni biurowej, socjalnej
StPr/25/1806
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- zarządzanie lokalem gastronomicznym, - kierowanie zespołem podległych pracowników, - szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników lokalu gastronomicznego, - opracowywanie grafików pracy zespołu z uwzględnieniem przepisów, - opracowywanie i wprowadzanie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów, - kontrolowanie przestrzegania przez pracowników przepisów, w szczególności dotyczących higieny przyrządzania i podawania potraw, - dbanie o odpowiedni standard świadczonych usług, - dbanie o wynik finansowy lokalu, - zamawianie produktów oraz negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami, - akceptowanie menu, - prowadzenie rozmów handlowych z klientami np. dotyczących organizacji przyjęć, bankietów itd., - dbanie o wizerunek lokalu, - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji obowiązującej w zakładzie, - dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
StPr/25/1807
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

ochrona osób i mienia
StPr/25/1794
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/1795
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
StPr/25/1796
data rozpoczęcia pracy od 22.05.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

• Stała współpraca z dostawcami i nadzór nad realizacją zawartych kontraktów • Współpraca z zespołem i udział w procesie przygotowania i realizacji zamówień • Udział w pracach zespołu w zakresie umów handlowych, negocjowania warunków dostaw i współpracy z dostawcami, • Przygotowanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert, • Koordynacja dostaw, • Nadzór i koordynacja dostaw, • Zarządzanie dostawami, • Monitorowanie i analiza rynku, wyszukiwanie nowych dostawców, • Kontrola terminowej realizacji zamówień , monitorowanie dostaw, • Planowanie zaopatrzenia, kontrola i optymalizowanie stanów magazynowych, • Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów zakupowych, • Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej procesów zakupowych w zakresie importu, surowców (faktury, dokumenty przewozowe)
StPr/25/1797
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

• Procesowanie faktur zakupu / sprzedaży, • Przygotowanie płatności, • Sporządzanie raportów sprzedażowych, • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego, • Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym, • Sporządzanie sprawozdania finansowego, • Pomoc w prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie, • Wsparcie w obsłudze pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych, • Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, • Archiwizacja dokumentów, • Wsparcie zespołu księgowego w bieżących pracach, • Raportowanie ad hoc na polecenie przełożonego i grupy. • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów firmowych
StPr/25/1798
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Organizacja zajęć edukacyjnych, logorytmiki. Diagnozowanie problemów podopiecznych w zakresie objętym kwalifikacjami pracownika. Współpraca przy tworzeniu indywidualnych programów terapeutycznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb, wieku i możliwości rozwojowych. Określanie form i metod pracy z podopiecznym w zakresie objętym kwalifikacjami pracownika. Dokonywanie okresowej oceny efektów pracy z podopiecznym, jego rodzicami/opiekunami prawnymi i środowiskiem lokalnym i aktualizacja indywidualnego programu terapeutycznego. Opieka czynności i higieniczne.
StPr/25/1800
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/1801
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN