Zamknij

KASJER SPRZEDAWCA

Nr oferty: StPr/25/1907Dodane przez: FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO 11, 35-311 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów, obsługa klientów, drobne prace porządkowe, obsługa totolotka
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 26.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lwowska 6, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 694 441 910
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Odbiór towaru, dbanie o porządek na magazynie, pilnowanie przydzielonego działu na sklepie dokładanie towaru.
StPr/25/1914
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

Odbiór towaru, dbanie o porządek na magazynie, pilnowanie przydzielonego działu na sklepie dokładanie towaru.
StPr/25/1915
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

Prace przy montażu instalacji grzewczo-sanitarnych. Zapewnione przejazdy i zakwaterowanie.
StPr/25/0643
data rozpoczęcia pracy od 22.05.2025
wynagrodzenie od od 16 000 do 18 000 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARU, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA STANOWISKU PRACY.
StPr/25/1912
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 180 PLN

według zawodu
StPr/25/1911
data rozpoczęcia pracy od 22.05.2025
wynagrodzenie od od 5 900 PLN

- telefoniczna obsługa klientów - wystawiianie dokumentów sprzedażowych - obsługa procesu realizacji zamówień - obsługa reklamacji - przygotowywanie ofert i cenników - obsługa zamówień internetowych
StPr/25/1904
data rozpoczęcia pracy od 22.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów, obsługa klientów, drobne prace porządkowe, obsługa totolotka
StPr/25/1907
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

przyjmowanie towaru, sprawdzanie zgodności dostaw z zamówieniem, prowadzenie gospodarki magazynowej, drobne prace porządkowe, kompletowanie dostaw towarów na poszczególne sklepy
StPr/25/1908
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 500 PLN

W związku z koniecznością świadczenia zewnętrznej obsługi BHP w Wydziale Żandarmerii Wojskowej w Rzeszowie, poniżej przedstawiam warunki, które obejmują bieżącą obsługę BHP Wydziału Żandarmerii Wojskowej w Rzeszowie w tym podległych Placówek ŻW w Przemyślu i Nowej Dębie, w szczególności dotyczące: 1.przeprowadzania kontroli warunków służby/pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 2.bieżącego informowania Komendanta Wydziału ŻW o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; 3.prowadzenia szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla stanu osobowego Wydziału ŻW; 4.sporządzania i przedstawiania Komendantowi Wydziału ŻW, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy; 5.przedstawiania wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy; 6.udziału w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; 7.opracowywania szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; 8.udziału w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy w związku ze służbą oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; 9.przeprowadzaniu postępowań powypadkowych; 10.prowadzenia rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy/w związku ze służbą, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; 11.doradztwa w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 12.udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą; 13.doradztwa w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; 14.współpracy z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami; 15.współdziałania z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników; 16.uczestniczenia w pracach komisji zajmujących się bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy; 17.inicjowania i rozwijania różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii; 18.obsługi Modułu BHP w systemie SEW on-line (w przypadku dostępu do ST MILNET-Z); 19.współpracy z Komendą Główną ŻW w zakresie realizacji procesu ujednolicania dokumentacji z obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy w Żandarmerii Wojskowej; 20.współpracy z Oddziałem Żandarmerii Wojskowej w Krakowie, celem uzupełniania dokumentacji; 21.przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla żołnierzy i pracowników Wydziału ŻW w Rzeszowie oraz podległych placówek.
StPr/25/1909
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

dbałość o profesjonalną obsługę klienta, zapewnienie odpowiedniej prezentacji towaru
StPr/25/1903
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN