Zamknij

inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Nr oferty: StPr/25/2026Dodane przez: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4719

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: LANGIEWICZA 4, 35-900 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: zgodnie § 2 Rozporzadzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczenstwa i higieny pracy Główne obowiązki: - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów w zakresie BHP w jednostce wojskowej, - sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, - zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach, - opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, na poszczególnych stanowiskach pracy; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4719
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: LANGIEWICZA 4, 35-900 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv przesyłać pocztą : ul. Gen. Mariana Langiewicza 4, 35-900 Rzeszów, bądź dostarczyć osobiście NA BIURZE PRZEPUSTEK
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- montowanie mebli; - przygotowanie stoiska pod meble; - drobne prace techniczne na salonie;
StPr/25/2041
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/2042
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/2039
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 5 820 PLN /godz.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - wykonywanie zadań w zakresie organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Referatu Inwestycji Liniowych, - przydzielanie zadań podległym pracownikom, w tym monitorowanie postępu ich realizacji, - realizowanie zadań inwestycyjnych w oparciu o wieloletnią prognozę finansową (WPF), - nadzór nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi począwszy od wprowadzenia zadania do WPF po jego zakończenie, - rozliczanie oraz przeglądy w okresie trwania rękojmi, - reprezentowanie Inwestora na realizowanych zadaniach inwestycyjnych, - prowadzenie korespondencji wydziałowej, - współpraca z jednostkami i samorządami biorącymi udział w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - wykonywanie zadań w zakresie organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Referatu Inwestycji Liniowych, - przydzielanie zadań podległym pracownikom, w tym monitorowanie postępu ich realizacji, - realizowanie zadań inwestycyjnych w oparciu o wieloletnią prognozę finansową (WPF), - nadzór nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi począwszy od wprowadzenia zadania do WPF po jego zakończenie, - rozliczanie oraz przeglądy w okresie trwania rękojmi, - reprezentowanie Inwestora na realizowanych zadaniach inwestycyjnych, - prowadzenie korespondencji wydziałowej, - współpraca z jednostkami i samorządami biorącymi udział w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych Link do konkursu: https://bip.erzeszow.pl/371-urzad-miasta-rzeszowa/4881-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/124854-prezydent-miasta-rzeszowa-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-kierownika-referatu-inwestycji-liniowych-w-wydziale-inwestycji-urzedu-miasta-rzeszowa.html
StPr/25/2038
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Pracodawca proponuje dla osób chętnych dwa spotkania w dniach: 16.06.2025 i 27.06.2025 w godzinach od 18 do 20, ul. Jana Wąsacza 19 (ostani przystanek linii nr 16 na Słocinie)
StPr/25/2036
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 6 850 PLN

do uzgodnienia.
StPr/25/2034
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Gotowanie i przygotowywanie posiłków głównie dla grup zorganizowanych oraz na imprezy okolicznościowe, praca głównie w weekendy (średnio 3 w m-cu ) i wybrane dni tygodnia. Wymiar etatu do uzgodnienia.
StPr/25/2035
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 6 200 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/2033
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 8 500 do 9 000 PLN

- obsługiwanie szkoleń, narad i spotkań organizowanych w Izbie, tj.: przyjmowanie zgłoszeń oraz rezerwacja, przygotowanie, uporządkowanie sal; - administrowanie na stronie intranetowej zakładką rezerwacja sal-kalendarz; - planowanie i realizacja bieżących zakupów, w tym sporządzanie zapotrzebowań; - prowadzenie ewidencji i wydawanie kart dostępu; - prowadzenie ewidencji teczek służbowych pracowników egzekucji; - współpraca przy realizacji zakupów i wydawania materiałów biurowych, wyposażenia, druków, wody itp.; - utrzymanie porządku w pomieszczeniach magazynowych; - uzupełnianie papieru w urządzeniach wielofunkcyjnych
StPr/25/2031
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obowiązki na stanowisku Office Manager: wsparcie Zarządu oraz kierowników działów w realizacji założeń strategicznych. wdrożenie wraz z Zarządem, a także pomoc w egzekucji oraz współdefiniowanie OKR-ów na poziomie organizacji (Grupa WW i spółek powiązanych) oraz działów przedsiębiorstwa (brandów i działów/ sekcji w ramach struktury organizacyjnej). przejęcie odpowiedzialności za wspólne z Zarządem takie ukształtowanie systemu zarządzania płynnością Grupa WW i spółek powiązanych, aby umożliwić dalszy rozwój firmy i skuteczne zwiększenie poziomu sprzedaży wraz z poziomem rentowności (marżowości i zysku) z tytułu świadczonych usług. wdrożenie i utrzymywanie profesjonalnego preliminarzowania kosztów, prognozowania przepływów finansowych oraz zarządzania płynnością finansową z perspektywy 3 miesięcy wprzód. kluczowe będzie także wzmocnienie zarządzania portfelem klientów, pomoc we wdrożeniu stałych procesów sprzedażowych. zagwarantowanie zgodności formalno-prawnej prowadzonych działań (compliance) we współpracy z księgowością, kancelariami prawnymi i innymi wyspecjalizowanymi podmiotami oraz Zarządem. współprowadzi z Zarządem oraz Pełnomocnikiem ds ISO - profesjonalny Systemu informacji zarządczej dla Grupa WW oraz spółek powiązanych, który to proces jest zasilany i nadzorowany przez Office Managera z pomocą księgowości, zarządu, office managera oraz kierowników poszczególnych działów i sekcji. Sprawny i rzetelnie prowadzony System informacji zarządczej przyczynia się do podejmowania przez naszą organizację trafnych decyzji odnośnie dalszego rozwoju i ekspansji na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych. ->obsługa (wfirma + salda bankowe+faktoring+preliminarzowanie+CRM+cashflow każdego działu i spółek) w celu zapewnienia Zarządowi rzetelnych danych do podejmowania decyzji strategicznych, taktycznych i operacyjnych; -> Zarządzanie przepływami środków pieniężnych na poziomie organizacji; -> Nadzór nad przepływami, zasobami i zapasami oraz raportowanie do Zarządu stanu tychże -> Wykonywanie przeddecyzyjnych analiz na potrzeby Zarządu, w tym we współpracy z innymi kierownikami/jednostkami/komórkami organizacyjnymi/podwykonawcami spółki Grupa WW oraz spółek powiązanych; -> Sprawozdawczość z prowadzonych działań i współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi; -> Nadzór nad frekwencją, efektywnością godzinową oraz zafakturowywaniem realnych godzin pracy zespołu pracowników wewnętrznych oraz podwykonawców (controlling kosztowy i czasowy) -> Obsługa kluczowych zadań w zakresie kadrowo-płacowym i księgowym (rozliczenia wyłącznie wewnętrznych pracowników i współpracowników) -> Nadzór i kontroling nad compliance w zakresie współpracowników terenowych, koordynatorów, podwykonawców B2B -> Współpraca z Zarządem w zakresie transformacji cyfrowej procesów wewnętrznych w Grupa WW i spółkach powiązanych; -> Dokonywanie płatności kluczowych (w tym w ramach zarządzaniem płatnościami do 10000 zł) -> Nadzór nad kwalifikowalnością wydatków w ramach kont pomocniczych działów (subkonta działów firmy) oraz poprawnością rozliczeń kosztowych (ścisły monitoring wydatków);
StPr/25/2029
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN