Zamknij

Podinspektor II w Wydziale Architektury

Nr oferty: StPr/25/2216Dodane przez: URZĄD MIASTA RZESZOWA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Rynek 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: przygotowanie proceduralne decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, przygotowanie decyzji o pozwalanie na budowę i decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, prowadzenie spraw budów i robót budowalnych nie wymagających pozwolenia na budowę, przygotowanie opinii w sprawach podziału nieruchomości, prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, w tym przygotowywanie projektu uchwały, prowadzenie spraw dotyczących zezwolenia na realizację inwestycji drogowych, wykonywanie innych zadań związanych z zadaniami własnymi gminy z zakresu zagospodarowania przestrzennego oraz zadań przepisanych do kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej w powiecie grodzkim.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: URZĄD MIASTA RZESZOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.erzeszow.pl/371-urzad-miasta-rzeszowa/4881-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/125626-prezydent-miasta-rzeszowa-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-podinspektora-ii-w-wydziale-architektury-urzedu-miasta-rzeszowa.html Wymagane dokumenty:
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Osoba na tym stanowisku: Prowadzi część ewidencji księgowej w celu prawidłowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Pełni zastępstwo za Głównego Księgowego podczas jego nieobecności, celem realizacji zadań wynikających z ustawy ofinansach publicznych i ustawy o rachunkowości. Sporządza listy płac celem terminowego regulowania zobowiązań. Analizuje stan należności oraz prowadzi działania i wystawia dokumenty wymagane przepisami prawa w celu wyegzekwowania należności i niedopuszczenia do ich przedawnienia się. Sporządza sprawozdania
StPr/25/2224
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa stoiska wędliniarsko mięsnego, przyjmowanie towaru
StPr/25/2222
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia mieszkańców DPS oraz warunków życia w szczególności higieniczno sanitarnych. 2. Udzielanie świadczeń pielęgniarskich na poziomie obowiązujących przepisów w tym zakresie. 3. Praca w godz.: 7:00-19:00/19:00-07:00
StPr/25/2218
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 891 PLN

pomoc administracyjna dla osób prowadzących postępowania administracyjne, typu układanie dokumentów, zakładanie teczek, wstępna analiza i ocena wniosków o warunki zabudowy i ustalenie lokalizacji celu publicznego, skanowanie i kopiowanie dokumentacji projektowej, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie danych statystycznych, realizacja współpracy z jednostkami planowania przestrzennego, przygotowywanie danych, będących w posiadaniu Wydziału, dla tych jednostek w zakresie niezbędnym dla realizacji planowania przestrzennego w gminie.
StPr/25/2215
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

przygotowanie proceduralne decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, przygotowanie decyzji o pozwalanie na budowę i decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, prowadzenie spraw budów i robót budowalnych nie wymagających pozwolenia na budowę, przygotowanie opinii w sprawach podziału nieruchomości, prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, w tym przygotowywanie projektu uchwały, prowadzenie spraw dotyczących zezwolenia na realizację inwestycji drogowych, wykonywanie innych zadań związanych z zadaniami własnymi gminy z zakresu zagospodarowania przestrzennego oraz zadań przepisanych do kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej w powiecie grodzkim.
StPr/25/2216
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pobieranie krwi i jej składników od dawców opieka medyczna nad dawcami.
StPr/25/2210
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 7 691 do 8 346 PLN

Pobieranie krwi do badań i wykonywanie badań laboratoryjnych
StPr/25/2211
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od 8 346 PLN

https://bip.erzeszow.pl/
StPr/25/2212
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 6 426 PLN

świadczenie usługi ochrony (dozorowania) zgodnie z instrukcją realizacji usługi
StPr/25/2203
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/2196
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN