Zamknij

Elektromechanik elektrycznych przyrządów pomiarowych

Nr oferty: StPr/25/2280Dodane przez: 4 Brygada Logistyczna w Pomiechówku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: KRAKOWSKA 11/B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: Kontrola eksploatacji urządzeń objętych dozorem technicznym ( dźwigi, wózki podnośnikowe, suwnice, wciągniki oraz inny sprzęt pod dozorowy) współpraca z wojskowym dozorem technicznym, wykonywanie przeglądów konserwacyjnych i badan dozorowych w rejonie odpowiedzialności, dokumentowanie przeglądów napraw i awarii, koordynacja prac konserwacyjnych i remontowych, podejmowanie działań zabezpieczających. Udział w przeglądach okresowych i inspekcjach. Prowadzenie pojazdów kat. B i C.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 5 380 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: 4 Brygada Logistyczna w Pomiechówku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 47/4, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 261 155 115
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie, osobiście w Biurze Przepustek lub pocztą tradycyjną na adres: 4.Brygada Logistyczna, Batalion Remontowy, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów z dopiskiem dotyczy naboru na wolne st
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Monitorowanie pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych, zapobieganie przestojom i awariom, bieżące diagnozowanie usterek i szybkie podejmowanie działań naprawczych, przeprowadzanie weryfikacji zużytych części i zespołów, realizacja planowanych przeglądów prewencyjnych współpraca z serwisami zewnętrznymi przy większych remontach, wykonywanie napraw mechanicznych, elektrycznych i pneumatycznych. Zapewnienie eksploatacji maszyn i urządzeń zgodnie z przepisami.
StPr/25/2284
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 769 PLN

Zakres zadań min.: Zabezpieczenie opieki pielęgniarskiej pacjentom Pielęgnowanie chorych zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami Udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia Podawanie leków różnymi drogami Przygotowywanie pacjentów do badań specjalistycznych i asystowanie przy ich wykonaniu Pobieranie materiałów do badań diagnostycznych Zmiana opatrunków Dokonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych Uczestnictwo w codziennych obchodach lekarskich u pacjentów powierzonych opiece Prowadzenie dokumentacji obowiązującej w oddziale
StPr/25/2282
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 7 691 do 10 555 PLN

Główne zadania: Pomoc pielęgniarkom podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich Pomoc osobom chorym i niesamodzielnym w zaspokajaniu podstawowych potrzeb biologicznych i w podtrzymywaniu aktywności społecznej Wykonywanie zabiegów higienicznych u osób chorych i niesamodzielnych Transport wewnątrzszpitalny chorych do pracowni diagnostycznych, rehabilitacyjnych, oddziałów
StPr/25/2283
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 7 037 PLN

Rozładunek i załadunek dostaw – ręcznie oraz przy użyciu ręcznych wózków transportowych.
StPr/25/2279
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 4 880 PLN

Kontrola eksploatacji urządzeń objętych dozorem technicznym ( dźwigi, wózki podnośnikowe, suwnice, wciągniki oraz inny sprzęt pod dozorowy) współpraca z wojskowym dozorem technicznym, wykonywanie przeglądów konserwacyjnych i badan dozorowych w rejonie odpowiedzialności, dokumentowanie przeglądów napraw i awarii, koordynacja prac konserwacyjnych i remontowych, podejmowanie działań zabezpieczających. Udział w przeglądach okresowych i inspekcjach. Prowadzenie pojazdów kat. B i C.
StPr/25/2280
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 380 PLN

- praca w gastronomii - praca z osobami z niepełnosprawnościami - praca od poniedziałku do piątku oraz w weekendy
StPr/25/2281
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie: 1)prowadzenie spraw wynikających z kompetencji samorządu województwa zawartych w ustawie Prawo łowieckie, głównie: uzgadnianie wieloletnich łowieckich planów hodowlanych, podział województwa na obwody łowieckie oraz zmiany granic tych obwodów, przeprowadzanie oględzin i szacowania szkód łowieckich, wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych, przygotowywanie dokumentacji do szacowania i prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem szkód, udział w dokonywaniu kategoryzacji obwodów łowieckich, 2) prowadzenie spraw wynikających z kompetencji samorządu województwa zawartych w ustawie o ochronie zwierząt, 3) współpraca z Podkarpackim Urzędem Wojewódzkim, administracją samorządową oraz instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie gospodarki łowieckiej i szacowania szkód.
StPr/25/2278
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie z przepisami prawa oświatowego
StPr/25/2269
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 463,77 PLN

• wykonywanie zadań w zakresie organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Referatu Inwestycji Kubaturowych, • przydzielanie zadań podległym pracownikom, w tym monitorowanie postępu ich realizacji, • realizowanie zadań inwestycyjnych w oparciu o wieloletnią prognozę finansową (WPF), • nadzór nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi począwszy od wprowadzenia zadania do WPF po jego zakończenie, • rozliczanie oraz przeglądy w okresie trwania rękojmi, • reprezentowanie Inwestora na realizowanych zadaniach inwestycyjnych, • prowadzenie korespondencji wydziałowej, • współpraca z jednostkami i samorządami biorącymi udział w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych.
StPr/25/2275
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

• prowadzenie działań edukacyjnych ukierunkowanych na niwelowanie luk w kompetencjach cyfrowych wśród osób dorosłych, • prowadzenie indywidualnego i grupowego wsparcia podnoszącego kompetencje cyfrowe, • dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników, • pokazywanie korzyści płynących z posiadania kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystywania narzędzi cyfrowych i usług w życiu codziennym, • zaspokajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym, • tworzenie oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego, • prowadzenie aktywnej rekrutacji na spotkania, szkolenia, warsztaty i inne formy wsparcia w ramach oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego, • analiza potrzeb kompetencyjnych uczestników,
StPr/25/2276
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN