Zamknij

pracownik produkcji

Nr oferty: StPr/25/2441Dodane przez: PAK-HURT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: POŁONIŃSKA 12, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: do uzgodnienia
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: PAK-HURT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POŁONIŃSKA 12, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Ewa Szklarz
Numer telefonu: 17 850 56 38
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej
StPr/25/2456
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zapewnienie bezpiecznego transportu krwi i jej składników a także obsługi ekip wyjazdowych, utrzymanie pojazdu służbowego w stałej gotowości technicznej
StPr/25/2458
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Jedna osobę na n/w dwa stanowiska pracy Zakres zadań Inspektora ds. kontroli zarządczej m.in.: Bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej. Opracowywanie Planu działalności Zakładu. Opracowywanie Zarządzenia Dyrektora w sprawie powołania zespołu ds. oceny ryzyka. Opracowywanie informacji o poziomie realizacji celów i zadań przyjętych w Planie działalności Zakładu. Opracowywanie sprawozdania z wykonania Planu działalności za dany rok obrotowy. Opracowywanie Oświadczenia o stanie kontroli zarządczej. Przesyłanie dokumentów dotyczących kontroli zarządczej do Departamentu Zdrowa MSWiA. Przeprowadzanie corocznie ankiety samooceny kadry kierowniczej i pracowników Zakładu. Koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem identyfikacji zdarzeń i oceną ryzyka związanego z realizacją celów i zadań zawartych w Planie działalności na dany rok. Opracowywanie wraz z Zespołem ds. oceny ryzyka Planu postępowania z ryzykiem. Bieżąca aktualizacja Regulaminu kontroli zarządczej SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie. Bieżące prowadzenie spraw związanych z Regulaminem organizacyjnym SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie. Bieżące wysyłanie do Departamentu Zdrowie MSWiA protokołów z przeprowadzonych w Zakładzie kontroli oraz informacji o nadzwyczajnych wydarzeniach pozytywnych i negatywnych, mających miejsce w Zakładzie. Zakres zadań Inspektora Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych m.in.: Bieżące prowadzenie dokumentacji zamówień. Współudział w opracowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o szacunkowej wartości netto powyżej 130 000 PLN. Gromadzenie aktualnych ofert firm. Współpraca z magazynierami w celu zapewnienia ciągłości zaopatrzenia. Diagnozowanie potrzeb zakupowych Zakładu. Prowadzenie zakupów bieżących towarów wg pisemnych zapotrzebowań z oddziałów i jednostek organizacyjnych SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie, w tym podległej jednostki zamiejscowej. Składanie zamówień do firm na zakup towarów. Sprawdzanie faktur co do zgodności dokonanych zakupów. Przekazywanie poszczególnych rachunków i faktur do Działu Księgowości. Współudział w analizie wielkości zużycia sprzętu i materiałów przez poszczególnych odbiorców. Współudział w kontroli zgodności dostarczonego towaru ze złożonym zamówieniem. Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania zakupów.
StPr/25/2452
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Prowadzenie gospodarki majątkowej i materiałowej szkoły. Nadzór nad stanem technicznym obiektu i organizacja prac konserwacyjnych/remontowych. Organizacja zakupów i zaopatrzenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i udział w komisjach przetargowych. Prowadzenie ewidencji majątku oraz nadzór nad inwentaryzacją. Współpraca z dyrektorem szkoły, księgowością oraz organem prowadzącym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i ppoż. na terenie szkoły.
StPr/25/2453
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Praca w siedzibie Spółdzielni na stanowisku kierownik w dziale technicznym. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z przepisami ust. z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych DZ.U. z 2018r. pozycja 1000). Administratorem danych jest "Społem" PSS w Rzeszowie 35-959 Rzeszów ul. Grottgera 10. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji.
StPr/25/2454
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży oraz kursów językowych dla dorosłych na terenie Rzeszowa i powiatu rzeszowskiego Proponowane wynagrodzenie od 65 zł brutto za godzinę.
StPr/25/2451
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 65,00 PLN

do uzgodnienia obróbka szkła luster, pomiary, montaż balustrad, kabiny prysznicowe, szlifowanie, wiercenie otworów)
StPr/25/2447
data rozpoczęcia pracy od 09.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/2441
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Oczekuje się, że kandydat będzie aktywnie uczestniczył w pracach badawczych zespołu, ukierunkowanych na zastosowaniach sztucznej inteligencji w szeroko pojętej interakcji człowiek-komputer, a także będzie wykonywał powierzone zadania dydaktyczne i organizacyjne wykazując samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy i rozwiązywania złożonych problemów.
StPr/25/2443
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 685 PLN

Kandydat powinien posiadać ugruntowaną wiedzę z zakresu informatyki, w szczególności z obszaru sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i przetwarzania danych. Powinien posiadać zaawansowane umiejętności programowania w języku Python i wykazywać znajomość osiągnięć i trendów generatywnej sztucznej inteligencji, systemów agentowych i dużych modeli językowych. Mile widziane udokumentowane osiągnięcia w konkursach z obszaru uczenia maszynowego.
StPr/25/2444
data rozpoczęcia pracy od 07.08.2025
wynagrodzenie od od 4 685 PLN