Zamknij

Kierownik oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych

Nr oferty: StPr/25/4115Dodane przez: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RZESZOWA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: kierowanie odziałem (komórką) ds. kancelaryjno-administracyjnych, sprawowanie nadzoru nad sprawami prowadzonymi w komórce ds. kancelaryjno-administracyjnych, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki czynności obsługi kancelaryjnej, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki obsługi petentów, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki ewidencji, rejestrów, sprawozdań, terminowe udzielanie odpowiedzi na skargi, petycje i interpelacje, terminowe załatwianie wniosków o udzielenie informacji publicznej, terminowe załatwianie wniosków o wydanie zaświadczeń, wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RZESZOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem nr 157443 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/ Strona www: https://pinbdlamrz.bip.gov.pl/ Sposób aplikacji: bezpośrednio do pracodawcy zgodnie z ogłoszeniem nr 157443 opublikowanym na stronie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
kierowanie odziałem (komórką) ds. kancelaryjno-administracyjnych, sprawowanie nadzoru nad sprawami prowadzonymi w komórce ds. kancelaryjno-administracyjnych, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki czynności obsługi kancelaryjnej, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki obsługi petentów, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników komórki ewidencji, rejestrów, sprawozdań, terminowe udzielanie odpowiedzi na skargi, petycje i interpelacje, terminowe załatwianie wniosków o udzielenie informacji publicznej, terminowe załatwianie wniosków o wydanie zaświadczeń, wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
StPr/25/4115
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Bieżąca obsługę klientów Spółki Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami w branży spożywczej B2B. Pozyskiwanie ofert oraz zakup surowców (owoce i warzywa mrożone) od dostawców krajowych i zagranicznych. Opracowywanie i prezentowanie oferty handlowej dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzenie negocjacji handlowych w imieniu Spółki. Realizacja założonych planów sprzedaży i marży Monitorowanie rynku, cen, trendów i dostępności surowców. Nadzór nad terminową realizacja płatności. Udział w targach oraz wyjazdach służbowych do klientów. Współpraca z zespołem pracowników firmy w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o jakość obsługi i satysfakcję klientów.
StPr/25/4114
data rozpoczęcia pracy od 25.10.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

-analizowanie dokumentacji projektowej, -samodzielne wykonanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacjo projektowej, -pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców materiałów, -przygotowanie wycen, -sprawdzanie kalkulacji opracowanych przez podwykonawców ofert
StPr/25/4111
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 6 300 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/4112
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 468,49 PLN

pomoc w montażu różnych typów drzwi ( wejściowych, zewnętrznych i wewnętrznych, pokojowych, przesuwanych a także drzwi antywłamaniowych, przeciwpożarowych) przygotowanie miejsca pracy , zabezpieczenie miejsca montażu. Pomoc w pomiarach, przycinaniu materiałów
StPr/25/4109
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) koordynacja zmian FEP 2021-2027 w zakresie priorytetu 6, 2) koordynacja przygotowania i opracowanie dokumentów stanowiących uszczegółowienie FEP 2021-2027 w zakresie priorytetu 6, 3) udzielanie na wniosek departamentów / jednostek organizacyjnych Urzędu interpretacji zapisów FEP 2021-2027 oraz Szczegółowego Opisu Priorytetów FEP 2021-2027 w zakresie priorytetu 6, 4) opiniowanie projektów aktów prawnych oraz dokumentów programowych, tworzonych dla polityki spójności 2021-2027, 5) współpraca przy opracowaniu i aktualizowaniu Instrukcji Wykonawczej Instytucji Zarządzającej FEP 2021-2027, wzorów dokumentów, innej dokumentacji regulującej zasady realizacji Programu w zakresie FEP 2021-2027 oraz przy udzielaniu odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie właściwości Departamentu, 6) współpraca w przygotowaniu harmonogramu naboru wniosków w ramach FEP 2021-2027 oraz zmian tego dokumentu w zakresie priorytetu 6, 7) współpraca z departamentami i oddziałami Urzędu w zakresie opiniowania aktów prawnych dotyczących rozporządzeń pomocy publicznej w zakresie FEP 2021-2027, 8) współpraca z pozostałymi departamentami i oddziałami Urzędu oraz wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie prac związanych z polityką spójności 2021-2027, 9) kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie prowadzonej przez oddział dokumentacji.
StPr/25/4106
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) współpraca z Departamentami Urzędu w zakresie powoływania przedstawicieli samorządu województwa do komitetów monitorujących i innych gremiów tworzonych przez właściwe IZ krajowych programów operacyjnych na perspektywę finansową UE na lata 2021- 2027, 2) współpraca z Departamentami Urzędu w zakresie opiniowania dokumentów wykonawczych dla krajowych programów operacyjnych na perspektywę finansową UE na lata 2021- 2027 i perspektywę na lata 2028-2034, 3) pozyskiwanie informacji z zakresu wdrażania krajowych programów operacyjnych na perspektywę finansową UE na lata 2021- 2027 oraz współpraca w tym zakresie z Departamentami Urzędu, 4) dystrybuowanie informacji o możliwościach wdrażania projektów z krajowych programów operacyjnych na perspektywę finansową UE na lata 2021- 2027 potencjalnym beneficjentom, 5) współpraca ze stroną rządową w zakresie krajowych programów operacyjnych, projektów Rozporządzeń na perspektywę 2028-2034, 6) bieżące weryfikowanie aktualnych informacji dotyczących spotkań, ustaleń komitetów monitorujących powołanych dla poszczególnych krajowych programów operacyjnych, 7) współpraca w realizacji projektów partnerskich (w tym z partnerami zagranicznymi), 8) udział w spotkaniach, konferencjach, warsztatach (także zagranicznych) wymagających komunikatywnego stosowania języka angielskiego), 9) współpraca przy opracowywaniu sektorowych dokumentów programowych (strategicznych i operacyjnych) dotyczących podstawowych obszarów aktywności samorządu województwa, 10) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego z zakresu programowania polityki rozwoju, 11) współudział w zakresie wdrażania zintegrowanych programów strategicznych komplementarnych w stosunku do strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa podkarpackiego w kontekście realizacji zasady terytorializacji polityki rozwoju.
StPr/25/4105
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/4098
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 80,00 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/4102
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/4104
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN