Zamknij

Pielęgniarka/ pielęgniarz

Nr oferty: StPr/25/4438Dodane przez: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 1 W RZESZOWIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 35-233 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: praca w POZ
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 29.12.2025
: od 7 691 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 1 W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TADEUSZA CZACKIEGO 3, 35-051 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 17 8611031-37 wew 401, 1785359
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Cv oraz list motywacyjny składać osoboście w dyrekcji SPZOZ nr 1 Rzeszów ul. Czackiego 3 pokój 47 lub pocztą elektroniczną e-mail [email protected] do dnia 0812.2025 do godz. 14 .00
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
projektowanie i wykonawstwo systemów zabezpieczeń technicznych
StPr/25/4443
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

prowadzenie zaopatrzenia stołówki internatu (planowanie, sprawdzanie, wydawanie, zamawianie towarów), prowadzenie dokumentacji HACCP, przygotowanie dokumentów do przetargu na artykuły spożywcze
StPr/25/4439
data rozpoczęcia pracy od 08.12.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

praca w POZ
StPr/25/4438
data rozpoczęcia pracy od 29.12.2025
wynagrodzenie od od 7 691 PLN

Restauracja Strażacka, ul. Mochnackiego 4 w Rzeszowie poszukuje osoby na stanowisko kucharz. Praca w zgranym i miłym zespole od poniedziałku do piątku w godzinach pracy lokalu (np. 7-15, 9-17, 10-18). Obowiązki: - przygotowywanie posiłków z dania dnia, karty dań - przygotowywanie zimnych zakąsek - cateringi - utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchennych - współpraca z szefową kuchni w zakresie przygotowywania menu i zatowarowania.
StPr/25/4436
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/4430
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) bieżąca obsługa klientów Wydziału Geodezji, 2) obsługa programów komputerowych: Word, Excel, e-Dok oraz innych wykorzystywanych w Wydziale, 3) rejestracja dokumentów, 4) wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, 5) wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora bądź jego Zastępcę, Kierownika oddziału, 6) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zadań Oddziału Ochrony Gruntów Rolnych wynikających z następujących aktów: ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, rozporządzeń wykonawczych do w/w aktów
StPr/25/4431
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 6 375 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych w tym zatwierdzanie oraz opiniowanie projektów organizacji ruchu, b) przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu, c) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonywania, funkcjonowania utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na podległych drogach, d) wydawanie zezwoleń lub uzgodnień na wykorzystanie dróg powiatowych i gminnych w sposób szczególny, e) prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów, f) nadzór nad stacjami kontroli pojazdów, w tym przeprowadzanie kontroli, wydawanie zaleceń pokontrolnych i wyznaczanie terminu usunięcia naruszeń warunków wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów oraz wydawanie decyzji o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorcę stacji kontroli pojazdów, skreślającej przedsiębiorcę z rejestru działalności regulowanej, g) wydawanie i cofanie uprawnień diagnoście do wykonywania badań technicznych, h) prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, i) sprawowanie kontroli nad ośrodkami szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli, wydawanie zaleceń pokontrolnych oraz decyzji o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców, j) prowadzenie ewidencji innych podmiotów, które prowadzą szkolenie osób ubiegających się o uzyskanie uprawnienia do kierowania, k) prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców, l) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków instruktora i wykładowcy, w tym wydawanie decyzji o skreśleniu z ewidencji, m) usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego, n) występowanie do sądu z wnioskiem o orzeczenie przepadku pojazdu na rzecz powiatu, o) rozstrzyganie o zapłacie kosztów związanych z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu, p) ograniczanie obowiązku przewozu ze względu na potrzeby obronności lub bezpieczeństwa państwa bądź w wypadku klęski żywiołowej, q) wyrażanie zgody i określanie warunków ograniczania obowiązku przewozu przez przewoźnika, r) nakładanie na przewoźnika obowiązku zawarcia umowy o wykonanie zadania przewozowego, gdy jest to niezbędne w wypadku klęski żywiołowej, s) udzielanie, odmowa udzielenia, zmiana oraz zawieszanie lub cofnięcie zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, t) udzielanie, odmowa udzielenia, cofnięcie lub zmiana oraz zawieszanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, u) wydawanie, zmiana lub cofnięcie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych na obszarze powiatu, v) wydawanie i odmowa wydania zaświadczeń i wypisów z zaświadczeń na przewóz na potrzeby własne, w) przenoszenie uprawnień wynikających z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy w razie : - śmierci osoby fizycznej posiadającej zezwolenie lub licencję i wstąpienia na jej miejsce spadkobiercy, w tym również osoby fizycznej będącej wspólnikiem w szczególności spółki jawnej lub spółki komandytowej, - połączenia, podziału lub przekształcenia, zgodnie z odrębnymi przepisami, albo sprzedaży przedsiębiorstwa przedsiębiorcy posiadającego zezwolenie lub licencję, x) kontrolowanie działalności gospodarczej posiadacza licencji lub zezwolenia w zakresie zgodności wykonywania transportu drogowego lub przewozów na potrzeby własne z przepisami i warunkami udzielonej licencji lub zezwolenia albo zaświadczenia, y) uzgadnianie wydawanych przez marszałka województwa lub prezydenta miasta na prawach powiatu zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów specjalnych na liniach komunikacyjnych wykraczających poza obszar powiatu, z) wykonywanie analizy sytuacji rynkowej w zakresie regularnych przewozów osób na terenie powiatu, aa) przyjmowanie od przewoźników wykonujących regularny przewóz osób na liniach komunikacyjnych poza granice gminy powiadomień o dalszej realizacji tych przewozów, bb) przekazywanie danych do Krajowego Elektronicznego Rejestru Przedsiębiorców Transportu Drogowego o przedsiębiorcach, którzy uzyskali uprawnienie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, cc) stwierdzanie niezdolności zarządzającego transportem do kierowania operacjami transportowymi, dd) przekazywanie danych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o przedsiębiorcach prowadzących działalność gospodarczą objętą uprawnieniem na wykonywanie transportu drogowego, ee) planowanie zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego, ff) organizowanie publicznego transportu zbiorowego, gg) zarządzanie publicznym transportem zbiorowym, hh) karanie grzywną osób nie stosujących się do wezwania.
StPr/25/4432
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 6 375 PLN

1) bieżąca obsługa klientów Wydziału Geodezji, 2) obsługa programów komputerowych: EWopis, EWmapa, OŚRODEK, e-Dok, Excel, GEOPORTAL oraz innych wykorzystywanych w Wydziale Geodezji, 3) rejestracja dokumentów, 4) wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, 5) prowadzenie spraw związanych z nadzorem, użytkowaniem i udostępnianiem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 6) wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora bądź jego Zastępcę, Kierownika Referatu.
StPr/25/4429
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 6 375 PLN

1) bieżąca obsługa klientów Wydziału Geodezji, 2) obsługa programów komputerowych: Ewopis, Ewmapa, Ośrodek, E-DOK, Excel, Geoportal oraz innych wykorzystywanych w Wydziale Geodezji, 3) rejestracja dokumentów, 4) wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, 5) prowadzenie spraw związanych z nadzorem, użytkowaniem i udostępnianiem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 6) wprowadzanie zmian w ewidencji gruntów i budynków w celu utrzymywania operatu ewidencyjnego w stanie aktualnym, 7) wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora bądź jego Zastępcę, Kierownika Oddziału.
StPr/25/4426
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 6 800 PLN

1.Pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych klientów, w tym: -zakup artykułów spożywczych oraz przemysłowych potrzebnych w gospodarstwie domowym, - utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z opieki, - pranie odzieży, bielizny osobistej i pościelowej lub zanoszenie bielizny pościelowej do pralni, - przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza lub dostarczanie posiłków z punktów gastronomicznych, podawanie posiłków, pomoc przy spożywaniu posiłków, - przynoszenie opału i palenie w piecu. 2.Opieka higieniczna, w tym: - pomoc przy toalecie, myciu, kąpieli, utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - zmiana pieluchomajtek. 3.Pielęgnacja zalecona przez lekarza, w tym: - wykupywanie leków, - układanie chorego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji ciała, - umawianie wizyt lekarskich, - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, 4.Zapewnianie podopiecznym kontaktów z otoczeniem. 5.Budowanie pozytywnych relacji z podopiecznymi i dbanie o ich potrzeby. 6.Szybkie reagowanie w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia podopiecznego. 7.Dbanie o efektywną komunikację ze współpracownikami i przełożonymi.
StPr/25/4427
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 034 PLN