Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

Specjalista do spraw kadr i płac

Nr oferty: StPr/25/4618Dodane przez: ABAKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: GRUNWALDZKA 42/3, 35-203 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: zgodnie ze stanowiskiem
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 05.01.2026
: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ABAKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 40, 35-203 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Michał Ziaja
Numer telefonu: 535838252
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wykonywanie renowacji oraz nowych mebli i elementów stolarskich, bieżąca konserwacja, naprawy istniejacych elementów drewnianych i drewnopodobnych oraz wiórowych. Montaż wytworzonych wyrobów stolarskich u użytkownika.
StPr/25/4619
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Nauczanie matematyki
StPr/25/4620
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 859,00 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/4618
data rozpoczęcia pracy od 05.01.2026
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

praca z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
StPr/25/4616
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 2 400 PLN

- organizacja usług szkoleniowych w oparciu o umowę z Klientem, - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, - sporządzanie harmonogramów, budżetów i raportów - prace biurowe (skanowanie, kserowanie, drukowanie materiałów)....
StPr/25/4605
data rozpoczęcia pracy od 08.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) wykonywanie projektów zagospodarowania terenu w zakresie układu architektonicznego i przestrzennego, projektowanie nowych elementów małej architektury (donice, parklety, leżaki, ławki, stojaki rowerowe itp.) przy użyciu programów komputerowych: ARCHLine lub AutoCAD, b) przygotowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych, c) przygotowywanie dokumentów w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, d) weryfikacja dokumentacji projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów, e) przygotowanie formalne i merytoryczne dokumentacji na potrzeby udzielenia zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 130 000,00 zł, f) przygotowanie merytoryczne dokumentacji na potrzeby uzyskania dofinansowania ze środków UE lub budżetu państwa, g) nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych związanych z budową nowych obiektów (ścieżki rowerowe, obiekty rekreacyjno-sportowe itp.) oraz zadań remontowych obiektów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej, będącej w utrzymaniu ZZM w Rzeszowie, h) prowadzenie korespondencji w zakresie przygotowywanych i nadzorowanych zadań inwestycyjnych lub remontowych, i) współpraca z Jednostkami i Wydziałami UM Rzeszowa oraz innymi organami w zakresie uzyskania niezbędnych do realizacji inwestycji decyzji, pozwoleń i innych dokumentów wynikających ze specyfiki inwestycji.
StPr/25/4607
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych i elektronicznych.
StPr/25/4599
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

według zawodu
StPr/25/4595
data rozpoczęcia pracy od 05.01.2026
wynagrodzenie od od 212,00 PLN

1. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; 2. Księgowanie i uzgadnianie przydzielonych kont księgowych; 3. Prowadzenie ewidencji analitycznej do przydzielonych kont księgowych; 4. Obsługa: poczty elektronicznej, Elektronicznego Obiegu Dokumentów, EXCEL
StPr/25/4593
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

1. wprowadzanie danych z umów cywilnoprawnych do systemu informatycznego; 2. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac z bezosobowego funduszu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3. realizacja obowiązków pracodawcy wobec ZUS tj. zgłaszanie, aktualizacja i wyrejestrowanie zleceniobiorców oraz członków ich rodzin oraz zgłaszanie umów o dzieło przez PUE; 4. realizacja obowiązków pracodawcy wobec ZUS i US związanych z przygotowywaniem deklaracji rozliczeniowych i podatkowych; 5. realizacja obowiązków pracodawcy wynikająca z Pracowniczych Planów Kapitałowych
StPr/25/4591
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 300 PLN