Zamknij

Orły Stomatologii: Reklama stomatologa w social media i jej znaczenie

14:23, 28.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:23, 28.08.2020

Wydawać by się mogło, że reklama usług o charakterze medycznym na Facebooku czy Instagramie nie ma zbyt wielkiego sensu. Przeczą temu profile śpiewających czy rapujących dentystów, którzy w zabawny sposób pokazują jak dbać o higienę jamy ustnej. W social mediach można się odnaleźć bez względu na profesję, czy przełoży się to jednak na wzrost ilości pacjentów w naszym gabinecie?

Profil na Facebooku – co daje

Przede wszystkim informujemy potencjalnie zainteresowanych, że istniejemy. Jest to bardziej bezpośrednia forma kontaktu niż strona internetowa, a do tego w zupełności darmowa. Rejestracja oraz dodawanie treści również jest dużo prostsze, niż posługiwanie się językiem HTML w witrynie Web. Tu dowolnie możemy kreować swój wizerunek w sieci oraz łatwo komunikować się z pacjentami. Formularz rozmów Messenger to bezpośrednia forma, w której zainteresowani mogą zadać nam pytanie na każde nurtujące ich pytanie. Jeśli zaangażujemy się w prowadzenie mediów społecznościowych, czyli regularne dodawanie postów oraz zdjęć – zyskamy szersze grono odbiorców, a co za tym idzie: wzrasta możliwość pozyskania nowych pacjentów.

Czy gwiazdki są ważne?

Przeglądając firmowe profile na Facebooku przy niektórych dostrzeżemy gwiazdki. Jest to możliwość, z której nie każda firma korzysta. Facebook udostępnia nam aplikację, w której każdy użytkownik portalu może wyrazić opinię o prowadzonej przez nas stronie i usługach. Daje to wymierną korzyść: informację dla zainteresowanych jak postrzegają nas pacjenci. Jeszcze bez zagłębiania się w treści czy zdjęcia. Położenie tabeli jest umiejscowione w takim punkcie strony, że wręcz podświadomie będziemy kojarzyć nazwę gabinetu stomatologicznego z jego oceną. Gwiazdki, które dodają użytkownicy mają również istotny wpływ na wynik plebiscytu Orły Stomatologii.

Orły Stomatologii – co to jest?

Plebiscyt branżowy, który wyłania najlepiej ocenianych stomatologów w każdym mieście Polski. Wygrywają Ci, którym uda przekroczyć się magiczny próg 8 punktów z 10, możliwych do zdobycia. Końcowa nota to średnia ocen z portali Med24, Dentysta, Facebook, Google Maps i wielu innych. Udział w zabawie jest darmowy, a laureaci mogą liczyć na zamieszczenie danych ich gabinetu stomatologicznego na stronie organizatora tak, by wszyscy zobaczyli na jak wysokim poziomie usługi świadczą.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%