Zamknij

Orły Stomatologii: Reklama stomatologa w social media i jej znaczenie

artykuł sponsorowany + 14:23, 28.08.2020 Aktualizacja: 14:23, 28.08.2020

Wydawać by się mogło, że reklama usług o charakterze medycznym na Facebooku czy Instagramie nie ma zbyt wielkiego sensu. Przeczą temu profile śpiewających czy rapujących dentystów, którzy w zabawny sposób pokazują jak dbać o higienę jamy ustnej. W social mediach można się odnaleźć bez względu na profesję, czy przełoży się to jednak na wzrost ilości pacjentów w naszym gabinecie?

Profil na Facebooku – co daje

Przede wszystkim informujemy potencjalnie zainteresowanych, że istniejemy. Jest to bardziej bezpośrednia forma kontaktu niż strona internetowa, a do tego w zupełności darmowa. Rejestracja oraz dodawanie treści również jest dużo prostsze, niż posługiwanie się językiem HTML w witrynie Web. Tu dowolnie możemy kreować swój wizerunek w sieci oraz łatwo komunikować się z pacjentami. Formularz rozmów Messenger to bezpośrednia forma, w której zainteresowani mogą zadać nam pytanie na każde nurtujące ich pytanie. Jeśli zaangażujemy się w prowadzenie mediów społecznościowych, czyli regularne dodawanie postów oraz zdjęć – zyskamy szersze grono odbiorców, a co za tym idzie: wzrasta możliwość pozyskania nowych pacjentów.

Czy gwiazdki są ważne?

Przeglądając firmowe profile na Facebooku przy niektórych dostrzeżemy gwiazdki. Jest to możliwość, z której nie każda firma korzysta. Facebook udostępnia nam aplikację, w której każdy użytkownik portalu może wyrazić opinię o prowadzonej przez nas stronie i usługach. Daje to wymierną korzyść: informację dla zainteresowanych jak postrzegają nas pacjenci. Jeszcze bez zagłębiania się w treści czy zdjęcia. Położenie tabeli jest umiejscowione w takim punkcie strony, że wręcz podświadomie będziemy kojarzyć nazwę gabinetu stomatologicznego z jego oceną. Gwiazdki, które dodają użytkownicy mają również istotny wpływ na wynik plebiscytu Orły Stomatologii.

Orły Stomatologii – co to jest?

Plebiscyt branżowy, który wyłania najlepiej ocenianych stomatologów w każdym mieście Polski. Wygrywają Ci, którym uda przekroczyć się magiczny próg 8 punktów z 10, możliwych do zdobycia. Końcowa nota to średnia ocen z portali Med24, Dentysta, Facebook, Google Maps i wielu innych. Udział w zabawie jest darmowy, a laureaci mogą liczyć na zamieszczenie danych ich gabinetu stomatologicznego na stronie organizatora tak, by wszyscy zobaczyli na jak wysokim poziomie usługi świadczą.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%