Bank ING mierzy się z dużą awarią. Problemy dotyczą aplikacji, bankowości online i działania kart płatniczych. Klienci banku mogą mieć problem z dostępem do pieniędzy.
Problemy rozpoczęły się przed godziną 9:00. Bank o problemach poinformował w oficjalnym oświadczeniu umieszczonym na Twitterze.
W internetowym wpisie poinformowano, z jakimi problemami aktualnie mogą zmagać się klienci.
- Od około godziny 8:50 występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w internecie i korzystaniem z BLIKA - informuje ING.
Oznacza to, że klienci, którzy aktualnie np. robią zakupy online mogą się zdziwić. Transakcja może nie dojść do skutku.
ING poinformowało, że klienci mogą zalogować się do Mojego ING i skorzystać z podglądu stanu konta, historii transakcji oraz zlecić przelew internetowy.
Klienci, którzy zalogują się do banku otrzymują informację o awarii.
- W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu - informują.
Bank nie poinformował, ile czasu zajmie usunięcie awarii.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.rzeszow.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Potężny karambol na S19. Trasa do Rzeszowa zablokowana
Proszę osoby poszkodowane o kontakt 783903941
Dominikk
21:52, 2025-12-20
18-latek uderzył w drzewo. Ranny pasażer
Proszę osobę poszkodowaną o kontakt 783903941
Dominikk
18:32, 2025-11-28
18-latek wjechał w drzewo Dwie osoby ranne
Proszę osoby poszkodowane o kontakt 783903941
Dominikk
22:51, 2025-11-12
Wypadek na autostradzie. Trzy osoby ranne!
Proszę osobę poszkodowaną o kontakt 783903941
Dominikk
15:25, 2025-11-01