Zamknij

Sprzątaczka

Nr oferty: StPr/25/2615Dodane przez: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH w RZESZOWIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: J. Gałęzowskiego 4, 35-074 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: Codzienne utrzymanie porządku w pomieszczeniach Biblioteki, w tym sprzątanie magazynów, pomieszczeń Wypożyczalni i Czytelni, sprzątanie łazienek, pomieszczeń gospodarczych. Planowanie zaopatrzenia w środki czystości, pomoc przy obsłudze cateringowej uroczystości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 4 680 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH w RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ROMANA NIEDZIELSKIEGO 2, 35-036 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Anna Dryja
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- monitorowanie prawidłowego przebiegu i terminowości badań instalacji elektrycznej, odgromowej, przewodów wentylacyjnych, kominowych oraz instalacji gazowej - monitorowanie terminów legalizacji sprzętu specjalistycznego (gaśnice, alkomaty, alkotesty, dynomierze, analizatory), dezynfekcję samochodów, pomieszczeń w PDOZ, wyposażenia samochodów służbowych oraz utylizację odpadów (np. DNA, próbki krwi, elementy wyposażenia osobistego) - sporządzanie wniosków oraz opracowanie dokumentacjiniezbędnej do realizacji dostaw, usług lub robót oraz realizowanie zamówień do których nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm ).
StPr/25/2619
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Według zawodu
StPr/25/2602
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 147,65 PLN

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz ppoż. 2. Dokonywanie okresowych kontroli i przeglądów obiektów i stanowisk pracy pod względem bhp i ppoż. 3. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 5. Prowadzenie szkolenia ogólnego w ramach szkolenia wstępnego, oraz organizowanie szkoleń okresowych. 6. Opracowywanie zarządzeń, wewnętrznych przepisów i instrukcji w zakresie bhp i ppoż. 7. Organizowan
StPr/25/2618
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 1 600 PLN

1. doradztwo w zakresie wykonawstwa, funkcjonalności oraz systemów technologicznych, 2. planowanie zakupów wyposażenia obiektu sportowego, 3. nadzór nad przygotowaniem i publikacją ogłoszeń specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. nadzór nad przygotowywaniem umów z wykonawcami, 5. nadzór nad sporządzaniem wniosków o płatność oraz nad przygotowywaniem dokumentów rozliczeniowych, 6. zapewnienie organizacji i udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji projektu, 7. kontakty robocze z jednostkami zarządzającymi i monitorującymi projekty, 8. raportowanie stanu realizacji bieżących zadań, 9. przygotowanie wniosków dotyczących planowanego zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne oraz usługi, 10. opracowywanie instrukcji eksploatacji zamontowanych urządzeń energetycznych
StPr/25/2620
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 400 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną i remontową sądów na obszarze apelacji rzeszowskiej w zakresie zadań objętych prawem budowlanym, - opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych, - weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego, - uczestniczenie w procesie przygotowania inwestycji budowlanych do realizacji, w tym uczestniczenie w sporządzaniu programów funkcjonalno-użytkowych, programów inwestycyjnych, wytycznych funkcjonalno-użytkowych oraz założeń do projektowania, - uczestniczenie w procesie wykonawstwa inwestycyjnego, remontów i zakupów inwestycyjnych, - przeprowadzanie okresowych analiz przebiegu robót i podejmowanie czynności zmierzających do usprawnienia procesu wykonawstwa, - współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót, - przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych obejmujących w szczególności: - uzyskanie niezbędnych danych, uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych (opinie, ekspertyzy, zgody etc.) oraz zakupów inwestycyjnych, - opracowanie dokumentacji przetargowej (w tym opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysów inwestorskich, wniosku o wszczęcie postępowania, zapisów merytorycznych, istotnych postanowień umowy). Uczestniczenie w postępowaniach o zamówienia publiczne.
StPr/25/2616
data rozpoczęcia pracy od 28.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- montowanie mebli; - przygotowanie stoiska pod meble; - drobne prace techniczne na salonie; - montaż lamp
StPr/25/2610
data rozpoczęcia pracy od 18.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Codzienne utrzymanie porządku w pomieszczeniach Biblioteki, w tym sprzątanie magazynów, pomieszczeń Wypożyczalni i Czytelni, sprzątanie łazienek, pomieszczeń gospodarczych. Planowanie zaopatrzenia w środki czystości, pomoc przy obsłudze cateringowej uroczystości.
StPr/25/2615
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 680 PLN

zgodnie z przepisami prawa oświatowego 6-8 godz./ tydzień
StPr/25/2613
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 2 267,32 PLN

Sprzedaż towarów oferowanych przez cukiernię, ciast, deserów oraz nabojów zimnych i gorących. Praca na dwie zmiany w godzinach 8.00 - 20.00
StPr/25/2614
data rozpoczęcia pracy od 18.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej oraz przygotowanie fotografii dla celów wystaw fotograficznych organizowanych i współorganizowanych przez Galerię Fotografii Miasta Rzeszowa, jak również zadania z zakresu kompleksowej produkcji materiałów wideo, w szczególności.: - realizacja czynności związanych z procesem przygotowania i produkcji fotografii dla celów ekspozycji wystawienniczej (m.in. edycja materiałów, wykonanie wydruków galeryjnych, oprawa prac dla celów ekspozycyjnych); - opracowanie - do celów publikacji wystawienniczej - analogowych i cyfrowych materiałów fotograficznych, zarówno własnych jak i powierzonych; - wykonywanie wydruków wystawienniczych m.in. z wykorzystaniem sprzętu i technologii będących w posiadaniu Galerii, jak również w porozumieniu z zewnętrznymi dostawcami usług; - kompleksowa realizacja i produkcja materiałów audiowizualnych dla potrzeb działalności kulturalnej galerii (m.in. nagrania wideo, wywiady, podcasty, transmisje online z wydarzeń oraz inne materiały zlecone); - dokumentacja fotograficzna oraz filmowa wydarzeń organizowanych bądź współorganizowanych przez Galerię, jak również przestrzeni miasta Rzeszowa; - prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem umów niezbędnych dla realizacji procesu produkcji wystaw i produkcji materiałów audiowizualnych w tym umów licencji i umów dotyczących rozpowszechniania wizerunku; współpraca w zakresie przygotowania treści i prowadzenia mediów społecznościowych Galerii; - obsługa techniczna sprzętu fotograficznego, projekcyjnego i nagłośnieniowego oraz urządzeń do digitalizacji materiałów analogowych; - udostępnianie przestrzeni Galerii dla osób i grup odwiedzających wystawy. Dodatkowe zadania na w/w stanowisku (między innymi): - zakup albumów fotograficznych oraz wydawnictw branżowych do Czytelni Galerii; - współpraca w zakresie aranżacji i bieżącej obsługi wystaw; - współpraca w obszarze nadzoru nad przebiegiem i zakresem merytorycznym praktyk oraz staży odbywających się w Galerii; - współpraca w zakresie wyboru i opiniowania prac do publikacji w ramach organizowanych bądź współorganizowanych wydarzeń kulturalnych; - współpraca w zakresie czynności związanych z procesami naboru i rekrutacji na wydarzenia i warsztaty organizowane w ramach działalności kulturalnej Galerii; - prowadzenie ewidencji pomocniczej licencji na oprogramowanie użytkowane w ramach bieżącej działalności Galerii; - prowadzenie ewidencji pomocniczej wystaw i wydruków galeryjnych do wnętrz. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w samorządowej instytucji kultury, Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym), Wyjątkowe miejsce pracy, w ścisłym centrum Rzeszowa, z otwartym i pomocnym zespołem, wrażliwym na kwestie kultury wizualnej, Możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności m.in. poprzez osobisty kontakt z autorami i twórcami fotografii, udział w wizytach studyjnych, specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych dla pracowników instytucji kultury oraz dostęp do fachowej literatury. Planowana data zatrudnienia: wrzesień 2025 r., Czas pracy: zgodny z godzinami pracy GFMR, w wymiarze 8h dziennie.
StPr/25/2612
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 400 do 5 800 PLN