Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej oraz przygotowanie fotografii dla celów wystaw fotograficznych organizowanych i współorganizowanych przez Galerię Fotografii Miasta Rzeszowa, jak również zadania z zakresu kompleksowej produkcji materiałów wideo, w szczególności.:
- realizacja czynności związanych z procesem przygotowania i produkcji fotografii dla celów ekspozycji wystawienniczej (m.in. edycja materiałów, wykonanie wydruków galeryjnych, oprawa prac dla celów ekspozycyjnych);
- opracowanie - do celów publikacji wystawienniczej - analogowych i cyfrowych materiałów fotograficznych, zarówno własnych jak i powierzonych;
- wykonywanie wydruków wystawienniczych m.in. z wykorzystaniem sprzętu i technologii będących w posiadaniu Galerii, jak również w porozumieniu z zewnętrznymi dostawcami usług;
- kompleksowa realizacja i produkcja materiałów audiowizualnych dla potrzeb działalności kulturalnej galerii (m.in. nagrania wideo, wywiady, podcasty, transmisje online z wydarzeń oraz inne materiały zlecone);
- dokumentacja fotograficzna oraz filmowa wydarzeń organizowanych bądź współorganizowanych przez Galerię, jak również przestrzeni miasta Rzeszowa;
- prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem umów niezbędnych dla realizacji procesu produkcji wystaw i produkcji materiałów audiowizualnych w tym umów licencji i umów dotyczących rozpowszechniania wizerunku;
współpraca w zakresie przygotowania treści i prowadzenia mediów społecznościowych Galerii;
- obsługa techniczna sprzętu fotograficznego, projekcyjnego i nagłośnieniowego oraz urządzeń do digitalizacji materiałów analogowych;
- udostępnianie przestrzeni Galerii dla osób i grup odwiedzających wystawy. Dodatkowe zadania na w/w stanowisku (między innymi):
- zakup albumów fotograficznych oraz wydawnictw branżowych do Czytelni Galerii;
- współpraca w zakresie aranżacji i bieżącej obsługi wystaw;
- współpraca w obszarze nadzoru nad przebiegiem i zakresem merytorycznym praktyk oraz staży odbywających się w Galerii;
- współpraca w zakresie wyboru i opiniowania prac do publikacji w ramach organizowanych bądź współorganizowanych wydarzeń kulturalnych;
- współpraca w zakresie czynności związanych z procesami naboru i rekrutacji na wydarzenia i warsztaty organizowane w ramach działalności kulturalnej Galerii;
- prowadzenie ewidencji pomocniczej licencji na oprogramowanie użytkowane w ramach bieżącej działalności Galerii;
- prowadzenie ewidencji pomocniczej wystaw i wydruków galeryjnych do wnętrz.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w samorządowej instytucji kultury,
Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym),
Wyjątkowe miejsce pracy, w ścisłym centrum Rzeszowa, z otwartym i pomocnym zespołem, wrażliwym na kwestie kultury wizualnej,
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności m.in. poprzez osobisty kontakt z autorami i twórcami fotografii, udział w wizytach studyjnych, specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych dla pracowników instytucji kultury oraz dostęp do fachowej literatury. Planowana data zatrudnienia: wrzesień 2025 r., Czas pracy: zgodny z godzinami pracy GFMR, w wymiarze 8h dziennie.
StPr/25/2612
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 400 do 5 800 PLN