GŁÓWNE ZADANIA
Realizacja obowiązków wynikających z przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym w szczególności przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych
Udział w:
przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy mające wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników Oddziału,
dokonaniu analizy i oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą dla stanowisk pracy w Oddziale,
ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników Funduszu, które nastąpiły w obszarze działania Oddziału oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków i kontrola ich realizacji,
opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Oddziału oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
Bieżące informowanie Dyrektora Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
Sporządzanie i przedstawianie Dyrektorowi Oddziału oraz Dyrektorowi Biura Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania,co najmniej raz w roku, okresowych analiz dotyczących stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale, zawierających:
propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
wnioski dotyczące zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.
Przeprowadzanie instruktażu ogólnego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla wszystkich osób rozpoczynających pracę w Oddziale, w tym również praktykę zawodową lub staż oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji ze szkolenia,
Inicjowanie i rozwijanie różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
Prowadzenie lokalnych rejestrów dot. zagadnień BHP oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów związanych z prowadzeniem tych rejestrów,
Współpraca m.in z Wydziałem Spraw Pracowniczych w zakresie organizowania, przeprowadzenia i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
Przeprowadzenie instruktażu ogólnego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla wszystkich osób rozpoczynających pracę w oddziale, w tym również pracowników podmiotów zewnętrznych realizujących zadania ciągłe w Oddziale oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji ze szkolenia,
Organizowanie i przeprowadzanie okresowych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wymaganych przepisami prawa dla wszystkich pracowników Oddziału po konsultacji z Wydziałem Spraw Pracowniczych w POW NFZ,
Prowadzenie postępowań w zakresie wypadków w drodze do lub z pracy,
Udział w procesie zarządzania odzieżą roboczą oraz środkami ochrony indywidualnej w zakresie ustalonym procedurą,
Uczestnictwo w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dodatkowe zadania
Udział w organizacji Samodzielnej Drużyny Ratownictwa Ogólnego działającej na terenie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie,
Przygotowanie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie na zdarzenia z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w odniesieniu do zdrowia i życia pracowników (ewakuacja, udzielanie pierwszej pomocy),
Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez Dyrektora Oddziału / Kierownika ZBIiCD.
StPr/25/4234
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN