Zamknij

Pielęgniarka/ pielęgniarz

Nr oferty: StPr/25/4228Dodane przez: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RZESZOWIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
: pobieranie krwi i jej składników od dawców, opieka medyczna nad dawcami
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.87
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 34.8
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 7 691 do 8 346 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WIERZBOWA 14, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - cv ( życiorys zawodowy) - wymagane ze zdjęciem. Dokument powinien odzwierciedlać doświadczenie, kompetencje, uprawnienia oraz posiadane wykształcenie w sposób przejrzysty i rzetelny. - podanie o pracę (list motywacyjny) - dokument powinien być spe
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Obsługa kancelaryjna leczonych w oddziale pacjentów zgodnie ze zaleceniami lekarzy. Przygotowanie raportów, zestawień i statystyk. Sporządzanie i porządkowanie dokumentów medycznych.
StPr/25/4241
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 31,00 PLN

Przygotowanie pacjentów do badań diagnostyki obrazowej RTG. Wykonywanie badań zgodnie z obowiązującymi procedurami. Zapewnienie odpowiedniej jakości obrazów i zapisów badań.
StPr/25/4242
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 33,00 PLN

•profesjonalna obsługa Klienta przy kasie fiskalnej i na stoisku bistro, •przygotowanie i aranżacja bufetu śniadaniowego, dbając o jego estetykę i świeżość produktów, •dbanie o właściwe ekspozycje produktów oraz ich uzupełnianie, •zachowanie standardów czystości i jakości na stanowisku pracy oraz w sklepie •aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub chęć jego uzyskania), •doświadczenia w pracy z klientem oraz umiejętności profesjonalnej obsługi, •zdolności do samodzielnego przygotowania bufetu śniadaniowego, •organizacji pracy własnej i dbałości o szczegóły, •mile widziane doświadczenie przy przygotowywaniu prostych posiłków (kanapki, sałatki, tortille, zapiekanki) •gotowość do pracy zmianowej, •sumienność i dbałość o dobrą jakość pracy
StPr/25/4244
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

Prace przy montażu instalacji grzewczo-sanitarnych. Zapewnione przejazdy i zakwaterowanie.
StPr/25/1091
data rozpoczęcia pracy od 05.11.2025
wynagrodzenie od od 16 000 do 18 000 PLN

Prace przy montażu instalacji grzewczo-sanitarnych. Zapewnione przejazdy i zakwaterowanie.
StPr/25/1092
data rozpoczęcia pracy od 05.11.2025
wynagrodzenie od od 16 000 do 18 000 PLN

Oferta pracy w ramach konkursu. Tok naboru dostępny na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Rzeszowie https://rzeszow.sr.gov.pl/ (zakładka oferty pracy) konkurs o sygnaturze K.1101.36.2025 Czynności biurowe w sekretariatach sądowych, a w szczególności: 1. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych i urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania; 2. Wykonywanie wydanych w sprawach zarządzeń; 3. Protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych, rozpisywanie sesji, sporządzanie i wysyłka korespondencji.
StPr/25/4238
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

do uzgodnienia
StPr/25/4236
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

pobieranie krwi i jej składników od dawców, opieka medyczna nad dawcami
StPr/25/4228
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 7 691 do 8 346 PLN

Wychowawca w świetlicy szkolnej.
StPr/25/4233
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

GŁÓWNE ZADANIA Realizacja obowiązków wynikających z przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym w szczególności przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych Udział w: przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy mające wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników Oddziału, dokonaniu analizy i oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą dla stanowisk pracy w Oddziale, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników Funduszu, które nastąpiły w obszarze działania Oddziału oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków i kontrola ich realizacji, opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Oddziału oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, Bieżące informowanie Dyrektora Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, Sporządzanie i przedstawianie Dyrektorowi Oddziału oraz Dyrektorowi Biura Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania,co najmniej raz w roku, okresowych analiz dotyczących stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale, zawierających: propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy, wnioski dotyczące zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. Przeprowadzanie instruktażu ogólnego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla wszystkich osób rozpoczynających pracę w Oddziale, w tym również praktykę zawodową lub staż oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji ze szkolenia, Inicjowanie i rozwijanie różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii, Prowadzenie lokalnych rejestrów dot. zagadnień BHP oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów związanych z prowadzeniem tych rejestrów, Współpraca m.in z Wydziałem Spraw Pracowniczych w zakresie organizowania, przeprowadzenia i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, Przeprowadzenie instruktażu ogólnego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla wszystkich osób rozpoczynających pracę w oddziale, w tym również pracowników podmiotów zewnętrznych realizujących zadania ciągłe w Oddziale oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji ze szkolenia, Organizowanie i przeprowadzanie okresowych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wymaganych przepisami prawa dla wszystkich pracowników Oddziału po konsultacji z Wydziałem Spraw Pracowniczych w POW NFZ, Prowadzenie postępowań w zakresie wypadków w drodze do lub z pracy, Udział w procesie zarządzania odzieżą roboczą oraz środkami ochrony indywidualnej w zakresie ustalonym procedurą, Uczestnictwo w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy. Dodatkowe zadania Udział w organizacji Samodzielnej Drużyny Ratownictwa Ogólnego działającej na terenie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, Przygotowanie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie na zdarzenia z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej w odniesieniu do zdrowia i życia pracowników (ewakuacja, udzielanie pierwszej pomocy), Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez Dyrektora Oddziału / Kierownika ZBIiCD.
StPr/25/4234
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN