Zamknij

Dodaj komentarz

Wyposażenie domowego biura - poradnik

artykuł sponsorowany 10:49, 27.12.2019 Aktualizacja: 01:46, 24.10.2025

Kompletując wyposażenie do naszego domowego biura, powinniśmy zwrócić uwagę nie tylko na wygodne krzesło lub duży stół, ale także na zestaw akcesoriów i przyborów biurowych pomocnych w organizacji materiałów, z którymi pracujemy.

Przekładki

Cienki pasek samoprzylepny ułatwi orientację w folderze dokumentów i pozwoli dotrzeć nam do konkretnego pliku pism. Niewielkie otwory pozwalają na wpięcie ich do segregatora, co zdecydowanie pomoże w szybkim dostępie do wszelakich pism. Dzięki karcie informacyjnej możemy ułożyć dokumenty w sposób alfabetyczny.

Skoroszyty

Foliowe okładki w rozmaitych kolorach to nie tylko ochrona przed kurzem i zalaniem. Miękki skoroszyt wykonany z folii polipropylenowej nada się do prezentacji projektów lub broszur reklamowych. Umożliwia on wygodne czytanie i jest świetną alternatywą dla laminowania.

Porządek w dokumentach

Zanim umieścimy dokumenty w teczkach lub koszulkach i odłożymy je na półkę, powinniśmy dokonać ich przeorganizowania. Pomogą nam w tym akcesoria biurowe, które znaleźć możesz na https://offic.pl/933-organizacja-dokumentow.

Kartoteki na dokumenty

Przenośne kartoteki na dokumenty sprawdzą się nie tylko w domowym biurze. To świetne rozwiązanie dla tych, którzy dużo podróżują. Plastikowe kartoteki na dokumenty możesz postawić w swoim domowym biurze lub zdecydować się na kartotekę w formie walizki.

Teczki

Papierowe teczki to świetny sposób na przechowywanie dokumentów w formacie A4. Teczkę z łatwością zabierzemy na spotkanie, a umieszczone w środku dokumenty nie pobrudzą się i nie zgniotą podczas transportu. Gumka i zakładki w postaci skrzydełek nie dopuszczą do wypadnięcia zawartości.

Segregatory

Włożone do koszulek pisma schować możemy do segregatora, który później odłożymy na jeden z biurowych regałów. Zamieszczone na grzbiecie etykietki pozwolą na opisanie zawartości, a specjalny otwór ułatwi wyciągnięcie konkretnego segregatora z szeregu. Wytrzymały segregator z dobrze działającym mechanizmem to obowiązkowy przedmiot w każdym biurze.

Pudła i kartony

Kiedy na szafkach i półkach braknie już miejsca, rzadko używane dokumenty warto umieścić tekturowych pudłach. Przeznaczone do samodzielnego złożenia kartony archiwizacyjne zapewniają oszczędność nie tylko miejsca, ale również czasu - ich złożenie trwa zaledwie kilka minut, a dzięki niewielkim rozmiarom po złożeniu nie będą nam przeszkadzać, gdy nie będziemy z nich korzystać. 

Pamiętajmy, że dobrze zorganizowana przestrzeń pomoże Ci w pracy. Dzięki ogólnie panującemu porządkowi będziesz mógł lepiej wykonywać swoje obowiązki oraz realizować powierzone Ci zadania.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%