Zamknij
REKLAMA

Santander Bank Polska zwyciężył w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”

12.20, 03.11.2022 materiał partnera Aktualizacja: 12.20, 03.11.2022
Santander Bank Polska

Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”. W tegorocznym rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.

W tegorocznym, wieloetapowym badaniu oceniano ofertę dla małych i średnich firm, dostępność doradców i ich zaangażowanie w proponowanie rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta. Istotnym elementem badania są kanały zdalne. Nowością w badaniu jest ocena emocji klienta podczas kontaktu z bankiem.

„Cieszę się, że kolejny już raz doceniono nas za obsługę małych i średnich firm, szczególnie że w tegorocznym badaniu duży nacisk położono na doradztwo. Chcemy być dla nich partnerem w każdym momencie i zgodnie z naszą misją wspierać ich w codziennych sukcesach. To ważne szczególnie teraz, w trudnych warunkach ekonomicznych, bo te firmy to krwiobieg gospodarki” - powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska obsługuje ponad 500 tys. mikro-, małych i średnich firm, dostarczając im każdego dnia najnowocześniejsze rozwiązania finansowe. 334 tys. to klienci cyfrowi, korzystający z banku za pośrednictwem zdalnych kanałów, w tym 162 tys. z aplikacji mobilnej.

„Widzimy, że nasza oferta dla małych i średnich firm cieszy się zainteresowaniem, coraz więcej klientów wybiera kanały zdalne. Nasze usługi to już nie tylko finanse, ale cały pakiet dodatkowych rozwiązań, dzięki którym przedsiębiorcy mogą skupiać się na prowadzeniu firm” - dodaje Michał Gajewski.

Bank także systematycznie upraszcza swoje usługi i produkty, aby bankowanie było łatwe. Do rachunku firmowego oferuje pakiet e-usług, przydatnych w zarządzaniu firmą. Są to między innymi usługi finansowe: eKsięgowość, eFaktoring, eWindykacja i eWadia. Można skorzystać także ze specjalnej oferty zakupów bez prowizji w usłudze eLeasing i dostępu do prywatnych pakietów medycznych w usłudze eZdrowie.

Ranking miesięcznika „Forbes” ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MSP. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Minds & Roses.

Audytorzy zbadali 13 banków w 144 audytach, sprawdzając ofertę dla jednoosobowych działalności gospodarczych, przedsiębiorcy - osoby fizycznej z 3-letnim stażem oraz doświadczonego przedsiębiorcy z 5-letnim stażem.

Źródło informacji: Santander Bank Polska

(materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMABiżuteria i zegarki - porównaj na Ceneo
0%