Zamknij

Broszury reklamowe - wykorzystaj tradycyjną reklamę w swojej firmie

18:12, 13.12.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 18:13, 13.12.2021

Tradycyjna reklama jest wciąż aktualna i wciąż działa! Internet dominuje w wielu przestrzeniach, reklama w sieci jest bardzo popularna, ale nie zmienia to faktu, że jej tradycyjna forma także sprzyja pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Użytkownicy mają niewielką kontrolę nad tym, co widzą i słyszą, nie możemy zablokować reklamy tradycyjnej, możemy tylko odwrócić wzrok czy przerzucić kartki. Broszury reklamowe mogą wpłynąć na postrzeganie naszej firmy przez potencjalnych klientów. Czym są? Odpowiadamy w niniejszym artykule.

Czym jest broszura internetowa? 

Broszury mogą służyć jako narzędzie informacyjne i angażujące zarówno dla klientów chcących kupić twoje produkty lub usługi, jak i je zareklamować. Projekt broszury powinien zawsze zawierać jakiś element artystyczny, dzięki czemu będzie się wyróżniać wśród innych i zapadać w pamięć. Podsumowując: dobrej jakości broszura może przyciągnąć nowych klientów. 

Broszura to rodzaj ulotki służącej do reklamowania produktów i usług. Zawiera zazwyczaj wiele stron, dzięki czemu treść reklamy jest wystarczająco szczegółowa dla klientów, którzy chcą uzyskać więcej informacji na temat tego, co oglądają – lub tych, którzy mają konkretne pytania, na które ta broszura może odpowiedzieć! Broszura może służyć jako źródło odpowiedzi na pytania. Kilkanaście stron przedstawiających dokładnie naszą działalność i produkty czy usługi doskonale nas zaprezentuje. 

Jak powinna wyglądać broszura?

Nowoczesna broszura reklamowa zawiera zazwyczaj nie tylko tekst, lecz także dużą ilość elementów graficznych. Pamiętaj, że schemat kolorów i projektowania powinny być zgodne z filozofią marki. Weź też pod uwagę, że grafika jest ważna, ale jeszcze istotniejsza jest czytelność.  Może być ona zaburzona, gdy jest przytłaczana przez użycie zbyt wielu czcionek, kolorów, podkreśleń.

Forma

Broszury reklamowe są często jednostronną ulotką lub plakatem w formacie A5. Mogą mieć również formę wielostronnie składanych arkuszy i folderów, które po otwarciu zawierają więcej informacji i dodatkowe elementy, takie jak wizytówki, koperty z dołączonymi etykietami wysyłkowymi itp. w zależności od tego, do czego chcesz, aby Twoi klienci używali ich w praktyce! Musisz zwrócić uwagę na papier. Najlepiej zrobić próbny wydruk i na tej podstawie zdecydować, czego potrzebujesz i czy wszystko wygląda tak, jak chcesz.

Warto inwestować w reklamę tradycyjną. Wciąż ma siłę. Osoba, która otrzyma broszurę, może zapamiętać nasze logo i gdy będzie potrzebowała danej usługi, skojarzymy się z nią, a tym samym skorzysta z naszych usług.

Tekst napisany we współpracy z JKB Print.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%